| Andreea1198 a întrebat:

Astazi mi-am verificat creditul si am observat o crestere foarte mare a costului suplimentar din internetul national : de la 0.24 EUR (din data de 10 august) la 70.11 EUR (astazi). Eu nu imi aduc aminte sa fi folosit datele mai mult de 10 minute si mi se pare foarte mare acest tarif.Mentionez ca mi-am accesat contul de facebook (nu a durat mai mult de 10 minute) pe data de 20 august si contul Google, in urma cu aproximativ 2 saptamani. Nu am descarcat/updatat nicio aplicatie si nici nu am uitat datele pornite. Imi puteti spune, va rog, care ar putea fi motivul pentru care am fost taxata atat de mult sau daca ati mai avut probleme de genul acesta si cum le-ati rezolvat? (ofer si funda, desigurwinking )

Răspuns Câştigător
| AFR81 a răspuns:

Exact la fel ca tine si ca multa lume am patit si eu cand mi-am luat telefon nou. Mai aveam 44 MB din abonamentul anterior, urmand ca peste 2 zile sa intre in vigoare cel nou. Am descarcat 2 jocuri de vreo 10 MB, dar prostia mea a fost ca am lasat netul aprins peste noapte. A 2-a zi pe la ora 3 m-am trezit cu vreo 80 de euro de plata. Era sa fac infarct cand am vazut laughing Cei de la Vodafone mi-au spus ca telefonul nou nu se lasa cu netul aprins, ca nu stiu ce update-uri isi face, vrajeli de-ale lor. N-am avut cum s-o scot la capat si am platit din buzunarul meu. Nu stiu daca este la fel ca si cazul tau, dar am mizat pe faptul ca orice informatie, orice poveste te poate ajuta.

P.S. O vecina de-a mea s-a trezit pe Iphone-ul fiului ei cu vreo 200 de euro de platit. A facut scandal la Vodafone si pana la urma i-au sters tot. Discuta maine cu ei.

5 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Este vorba de Orange?
Daca da, ei bine, eu sunt utilizator prepay, si acum cateva zile, mi-am reincarcat sa imi activez o optiune de net, dupa un apel la 444, m-am trezit ca mi-au disparut aproximativ 0.6 euro, acum desigur nu e mare chestie, dar stind ca, chiar au disparut fara motiv, le-am trimis un mesaj online la suport, si mi-au confirmat ca respectivul credit sa consumat cu nr 444, in cele din urma mi-au redat creditul inapoi (ceva mai mult), sfatul meu e sa faci si tu la fel, contacteazai online la rublica suport indiferent la ce retea esti abonat/a cel putin sa primesti ceva explicati daca tot ai ramas cu o pierdere, oricum daca e asa cum ai spus tu probabil iti vei recapata pierderea.

| Andreea1198 explică (pentru OldSoul):

Dap, este vorba de Orange... Ideea e ca intotdeauna am avut cost suplimentar aproape nejustificat la ei, dar niciodata atat de mare, deci am trecut cu vederea, dar de data asta nu mai pot. I-am contactat si mi-au spus ca vor analiza situatia si imi vor da un raspuns in decurs de 4 zile. Sper sa fie seriosi.

| OldSoul a răspuns (pentru Andreea1198):

Asa mi-s-a spus si mie, in cele din urma s-a rezolvat problema.

| Anna121 a răspuns:

Poate ti s-a activat roamingul?

| Andreea1198 explică (pentru Anna121):

Nu, nu mi s-a activat roamingul.