|

Buna TPU. Am comandat in urma cu 9 luni un telefon de pe CEL.ro. In urma cu cateva zile, mi s-a stricat. Am garantie de 2 ani la el. Le-am trimis e-mail celor de la CEL.ro si mi-au spus sa trimit telefonul la ei. Care e problema? Nu stiu cum sa procedez. Nu stiu ce ar trebui sa fac. Cum trimit telefonul? Mi-au spus ceva de un anume AWB. Ce este acest AWB? Cum fac rost de el? Daca e cineva pe aici care a trimis telefonul pentru a fi reparat, il/o rog sa imi explice cu lux de amanunte cum a procedat. Multumesc.

9 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Telefonul se pune in cutie cu toate accesoriile la el. Tot in cutie se pune si o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Dupa certificatul de garantie sa-ti faci copie. Le ambalezi in hartie de ambalat si ii spui celui de la curierat sa mentioneze un numar de service ce ti l-au dat ei (cei de la CEL). AWB-ul este actul de insotire a transportului. Nu-ti bate capul. Stiu cei de la curierat ca au mai facut asta. Mai citeste si pe aici: http://www.cel.ro/service

| explică (pentru Salontanul):

Si daca nu mai am castile, e vreo problema? De unde iau hartie de ambalat? Cum arata?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru KwonJiyongParkJimin):

Da. Poate fi o problema. O pereche de casti poate gasesti la cineva (sa fie asemantoare) sau in piata, sau la un magazin de computere sau telefoane. De unde iei hartie? Doamne fereste! Voi tinerii sunteti chiar asa de neajutorati? Hartie de ambalaj se gaseste la orice hipermarchet, la unele librarii, la magazinele de cartier cu de toate, papetarie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Salontanul):

Daca pun o pereche de casti de la un telefon Nokia, e ok? Eu pe acelea le foloseam dupa ce le-am rupt pe cele originale si se auzeau destul de bine. Si... N-am inteles ceva. Imi spuneau ei ca nu stiu in ce caz eu voi suporta costurile transportului? In ce caz? Si cat costa transportul?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru KwonJiyongParkJimin):

Daca se poate repara nu este o problema cu castile. Poti sa le pui si pe alea. Vei plati costul de transport daca defectiunea este din cauza ta si poate fi cel mult 30-35 lei un drum. Depinde si de zona unde stai. Poate mai putin. Deci 60 - 70lei dus-intors. La responsabilitatile clientului scrie care sunt cauzele pierderii garantiei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Salontanul):

Ca sa trimit coletul trebui sa ii sun pe cei de la Cargus. Am citit cum trebuie ambalat. O sa pun telefonul in cutia lui originala cu tot cu accesorii si apoi il bag intr-o cutie de carton. Trebuie sa folosesc un material pentru a proteja telefonul. E ok daca in cutie, pe langa telefon bag carton franjurat? Banuiesc ca pe cutie trebuie sa scriu "fragil" si destinatia, nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru KwonJiyongParkJimin):

Da. Ii suni pe cei de la Cargus sau Fan Courier si specifici cu plata la destinatar. Nu trebuie sa scrii nimic. Pe colet ei vor pune o hartie care are toate specificatiile. In link-ul dat mai sus sunt toate explicatiile. Citeste-l te rog!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Salontanul):

Am citit, dar aici -->> http://www.cargus.ro/ro/asistenta-clienti/modalitati-de-ambalare asa scrie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru KwonJiyongParkJimin):

Sa specifici celor de la curier nu sa scrii tu. E Ok daca bagi hartie pentru protejare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
8 răspunsuri: