| OllaM a întrebat:

am cost suplimentar 10.45 euro, dar nu am cum. Nu sun la telefon, ( numai rapund ). Am trimis un singur mesaj. ( de craciun ). Nu am descarcat nimic cu plata.
Sun la *123# aproape in fiecare zi.
Ieri am sunat. Am sunat si azi si imi zice ca am cost suplimentar. Am comparat cele 2 mesaje ( de ieri si azi ) si nu este aproape nnici o diferenta. Numai diferenta de 2 min in retea.Crede-ti ca e o greseala?

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Poate ai folosit netul mobil

| OllaM explică (pentru suntserios):

Nu l-am folosit. Verific zilnic la *123#

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Hmmm...să nu fie activat internetul şi aia să fie problema ta. Nu ar fi prima oară când se întâmplă.

| Kriss96 a răspuns:

Daca nu cumva ai folosit net-ul, inseamna ca iti trag teapa. Mie mi s-a intamplat. Du-te si spune-le. Sunt nesimtiti si te pun la plata degeaba.

| DinuMariuspc a răspuns:

Cel mai probabil este o greseala incearaca a te duce la compania de telefonie...