| 123456_9946 a întrebat:

Buna TPU,am instalat un program pentru a da luminozitatea ecranului mai mica si am dat-o la maxim si acuma nu mai vad nimic, ecranul s-a facut negru.Pot intra undeva de pe pc sa dezinstalez acea aplicatie?

Răspuns Câştigător
| korenix a răspuns:

Incearca sa resetezi telefonul. in caz ca este andorid, uitate la review-uri pentru telefon, Poti scrie how to reset '.....tel...' si trebuie sa fie o combinatie intre taste.
De exemplu tasta power si volume up.
Va trebui sa tii apasat pe taste in timp ce telefonul se va aprinde. Iti va intra in sistem si vei putea sa il resetezi. Cand telefonul este in sistem nu va citi nici-o aplicatie, deci nu va functiona aplicatia instalata de tine si vei putea folosi telefonul.
In cazul in care nu poti sa il inchizi aici nu pot sa zic nimic.
Zic asta ca am vazut ca nu poti sa ii scoti bateria.
Dar e imposibil sa nu se inchida el cumva.
Tii apasat mult pe butonul power.
Ar fi mai bine daca ai spune cum se numeste telefonul!

| 123456_9946 explică (pentru korenix):

Am reusit, mersi mult!

5 răspunsuri:
| Nasturica_Catalin_1997 a răspuns:

Pe telefon sau tableta ai instalat?

| 123456_9946 explică (pentru Nasturica_Catalin_1997):

Telefon

| Nasturica_Catalin_1997 a răspuns (pentru 123456_9946):

Scoatei bateria. daca nici asa nu merge trebuie dus in service

| 123456_9946 explică (pentru Nasturica_Catalin_1997):

Are bateria in tel, nu o pot scoate