|

Buna TPU, am si eu 2 iintrebari.

problema:am cumparat astazi o cartela de rancarcare Orange cu 5 euro si cand trimit mesajul cu codul la 222 primesc un mesaj cu textul :contul tau este inactiv. reincarca pana la data de :

intrebarile:ce se intampa asta? ce pot face?

8 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Intra la *100# si acolo iti apare reincarcare si acolo intri si dai la reincarcare prin cod trimiti codul si gata
Funda dai? happy

7 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut,
Daca nu ai reusit sa faci reincarcarea prin apel la 222, incearca prin SelfCare, secventa scurta *122*. Daca tot nu reusesti, va trebui sa faci o vizita la un magazin Orange si sa te adresezi colegilor nostri.
O zi buna,
Orange Helpers

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Hey :* in primul rand trebuie sa te duci la magazin si sa vezi despre ce este vorba love struck cei de acolo au datoria sa iti dea o alta cartela love struck daca nu trebuie sa suni la Orange love struckwinking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna la Orange, un asistent te va ajuta

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poate iti trebuia minim 7 euro sa ti se reactiveze. stiu ca cineva tot timpul isi reincarca cu 7 euro la 2 luni

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Paai suna la relatii clienti si o sa iti explice tot. Poti lua legatura cu un consultant Orange apeland gratuit Serviciul Clienti la numerele 411 si 456 intre orele 7.00 - 22.00.
Dupa ora 22.00, poti apela pentru situatii de urgenta serviciul Suport Clienti la numarul 401, apel taxabil.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incearca sa reincarci la *100#, mie mi se pare mult mai clar si deci mai usor

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai du-te la ORANGE si zi acolo problema!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează