| RaulGeorge798 a întrebat:

BUNA TPU, as vrea niste pareri pentru acest telefon ALLVIEW P6 LIFE.As vrea sa-l achizitionez la abonament de la RDS, si am citit pe net de la "unii" ca... aceasta camera a lui de 8mpx nu face poze asa bune seara cand folosesti blitzul. Vreau sa stiu daca e adevarat si daca se merita sa il iau la abonamena.DAU fundita MAREE DE TOT

Răspuns Câştigător
| alessyo21 a răspuns:

Parerea mea? ALLVIEW performanta destul de buna rezistenta 0
daca vrei cu adevarat un telefon du-te la digi frumos dai 7 milioane faci abonament si iti iei un SAMSUNG GALAXY NOTE 3 SM-I9005 e bestial crede-ma il am de cand a aparut numai ca eu l-am luat la liber...sunt amator de telefoane.

| RaulGeorge798 explică (pentru alessyo21):

Men lasa-ma cu Samsung etc... eu te-am intrebat ceva de Allview macar zi-mi k nu stii, nu imi spune de Samsung galaxy note 3.Multumesc frumos si asa nu te supara pe mine, eu voiam pareri de la cei care detin un ALLVIEW P6 LIFE, cum face poze camera aia noaptea cu blitzul.Multumesc frumos si asa, sper sa nu te superi pe mine.

4 răspunsuri:
| SasNetRomania a răspuns:

Allview e firma romaneasca si asta zice totul, nu ai cum sa te astepti la ceva WOW daca e romanesc si vine la abonament cu pret redus tu nu gandesti putin? 8mpx la Allview e cum ar fi 4 mpx la HTC.

| RaulGeorge798 explică:

Bine, vad k n-am cu cine sasnet, daca nu ai avut telefoane de la ei nu comenta.

| spety81 a răspuns: