| lilith16 a întrebat:

mama are un j5 2015 si ieri si-a încărcat telefonul si nu ii merg datele mobile. pur si simplu nu merg. am dat mesaj la 333 si spune ca are net. trebuie sa mai aştepte? este pe Orange

Răspuns Câştigător
| Iunix a răspuns:

Am același telefon, m-am confruntat cu aceeași problemă enervantă pentru care m-am abținut să nu dau cu telefonul de pământ.

Problema apare de regulă atunci când telefonul are datele mobile activate și se închide brusc. Se închide de tot din cauză că a rămas fără baterie de exemplu. Așa s-a întâmplat?
Acum problema e destul de nasoală și enervantă dar oricum de scurtă durată ( maxim câteva ore ).

O soluție pe care am descoperit-o și funcționează în cele mai multe cazuri.

Aprinde telefonul, dezactivează datele mobile, închide de tot telefonul ( închidere, NU restart ). Aprinde iar telefonul. Lasă-l așa 5 minute. NU umbla. După 5 minute activează datele mobile.

4 răspunsuri:
| RobertMoon a răspuns:

Verifica in setari daca e totul in regula la date mobile (ma refer la retea), iar daca e ok si tot nu merge suna la operator si iti va reseta el din sistem internetul, asa a patit si un prieten acum 2 saptamani, iar apoi a mers totul ok.

| Evolution a răspuns:

Ai setarile facute pentru internet? ai update-urile la zi pentru telefon?
Poti sa te duci la un centru Orange si sa le spui problema. Exista setari APN (de obicei se iau automat) pe care le poti face manual in astfel de probleme.
Eu am avut un S2 si un Note2 acum ceva ani si mereu trebuia sa fac setarile astea (eram pe digi). Dupa mi-am luat s6 edge si acum am s8+ si la aceste telefoane isi iau setarile automat.
E posibil sa fie si de la asta. Daca chiar problema persista, poti sa te duci la un centru gsm.
Succes!

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Te rugam sa ne oferi numarul de telefon pe care intampini dificultati, in mesaj privat, pentru a verifica si noi situatia.
O zi buna,
Orange helper

| Iulian_Valentin_1990 a răspuns:

Restart la telefon, asa am patit si eu pe 2016 si 2017. cu restartul s-a rezolvat.