anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa imi iau un telefon si mereu mi-am dorit un iphone.Ma gandeam la iphone 5.Il vreau nou si cu garantie.Eu nu sunt adepta jocurilor,nu ma joc mai deloc si as vrea telefonul pentru internet, memorie si camera buna.Ce ziceti? sa imi iau iphone? se merita? sau imi sugerati o alta marca? Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| DrecsanRazvan a răspuns:

Salut pot spune ca sunt amator in telefoane, calculatoare servere, etc.
Bun ai spus ca vrei sa folosesti telefonul pentru internet nu pentru jocuri sau altele gen editare code, menu design sau alte chestii din astea. Cu inima deschisa iti recomand iPhone 5 chiar 5S, eu am Samsung Galaxy S5 si am avut fiecare Galaxy fiindca imi place sa intru in amanunt la telefon si mai ales ca android iti permite acest lucru. Alte telefoane ce ti le recomand pentru performantele lor sunt:
1:Samsung S5
2:Allview X2 Soul
3:Sony Xperia Z2
4:LG G3
5:Lenovo Vibe Z K910

Dar desii esti fata si folosesti telefonul doar la stadiul de gadget iti recomand iPhone 5 este mic, cochet si usor de folosit.

Chiar si S5 si X2 sunt elegante, eu intre ele am ales cand mi-am luat. Bafta sper ca ti-a prins bine raspunsul. Daca ai mai multe intrebari despre tehnologie poti sa imi lasi mesaj direct pe profil.

8 răspunsuri:
| DenisIonut01 a răspuns:

Daca nu iti place sa descarci muzica de pe net direct pe telefon atunci e ok iphone pentru tine happy daca tot il iei cauta la magazine cosmote, flanco, domo nu la Orange sau Vodafone.

| Eduard619 a răspuns:

Eu iti recomand cu cea mai mare caldura un Samsung sau un Sony xperia, am avut iphone si nu a fost conform asteptarilor.

| Teardrop a răspuns:

Samsung S4 are camera mai bună ca Iphone 5.

| 0x11111051 a răspuns:

Pentru internet, memorie si camera mai sunt si alte modele cu mult mai ieftine.

| paulmicutz a răspuns: