| teiube a întrebat:

Buna ziua am 21 de ani sunt studenta si as vrea sa fac un abonament la Vodafone dar bu stiu daca se poate eu nu am servici dar am o pensie de urmaș (unul dintre parinti este decedat ) eu am bani care se dau la achitionarea telefonului dar nu stiu daca accepta cei de la Vodafone sa plătea abonamentul din banii care imi vin lunar sau trebie sa am neaparat servici cine ma poate ajuta? Va rog fara bătaie de joc

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Da, ai sanse, iar daca nu platesti e problema ta, nu a lor, pentru ca te da in judecata si atunci daca ai bunuri pe numele tau o sa le execute silit, asta daca nu platesti penalizarile care sunt uriase.

7 răspunsuri:
| LaLaura a răspuns:

Buna.
Daca nu ai inca un contract, langa buletin sau cartea de identitate, vei mai avea nevoie si de un act de spatiu sau permis de conducere, card bancar sau talon de pensie. Plus in jur de 100 lei pentru a da in avans. ( pentru ca esti tanara si au impresia ca o sa fi un rau platnic) care o sa se scada pe factura.

| teiube explică:

Pai si cum asa nu ma întreba daca am dim ce sa plătesc abonamentul? Pai asa poate face Toata lumea si dupa sa numai plătească Si daca factura de la gaz nu e pe numele meu merge? Sau pot da si chitanțele de la întreținere

| suntserios a răspuns (pentru teiube):

Ii doare in pix daca tu ai sau nu venit ca doar iti faci un abonament la telefonie nu o rata la banca.

| teiube explică:

Am buletin pot face rost si de un Talon de pensie am
Si un apartament pe numele meu deci pot am șanse?

| suntserios a răspuns (pentru teiube):

Da, ai sanse, iar daca nu platesti e problema ta, nu a lor, pentru ca te da in judecata si atunci daca ai bunuri pe numele tau o sa le execute silit, asta daca nu platesti penalizarile care sunt uriase.

| teiube explică:

Deci sa înțeleg ca daca fac un abonament pentru a imi lua un smartphon Samsung/Apple nu ma întreba de loc de munca?

| RaraSeeDY a răspuns: