| B3rk0m a întrebat:

Am si eu nevoie de sfaturi, am dus un telefon in service la Orange de 5 ori, acum este inca in service si inca nu l-a reparat tinand cont ca azi se fac 6 zile de cand este in service iar eu detin optiunea "service beckup kit" care prevede repararea in maxim 5 zile. motivul pentru care nu l-a reparat inca este "piesa indisponibila momentan", ce sa fac sa mai iau telefonul sau sa merg la OPC ca nu respecta serviciile pe care le ofera? Va multumesc

2 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Te rugam sa ne oferi mai multe informatii despre situatie (nume titular, numarul de telefon, eventual IMEI telefon) intr-un mesaj privat. Vrem sa verificam si noi situatia si revenim cu un raspuns.
O zi buna,
Orange Helpers

| B3rk0m explică (pentru OrangeHelper):

Luni dimineata ma prezin la opc pe motiv ca furati de la clienti in ianuarie dupa lungi amenintari serviciul backup kit sa activat din Orange shop confirmat de servicul clienti(411) acum se pare ca nu il mai am activ. afurati de la oameni pe fata.