| Grozavu_Claudia_Elena_1977 a întrebat:

Am un Samsung s5 si azi am observat ca desi activez datele mobile cand intru pe internet nu merge netul.De asemenea atunci cand fac hot spot si cineva se conecteaza.ii apare ca e conectat dar nici lui nu ii merge netul.In schimb wi-fi-ul merge..doar cu datele mobile e problema.Am incercart toate tipurile de reformatari, restartari si nimic...la fel! Stiti ce ar putea fi?

4 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900a-galaxy-s5/

http://androidflagship.com/......te-or-less

http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900h-galaxy-s5/

http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...


Apoi să REFACI setările de net!

La Orange poţi încerca să faci setările "automat" la linkul :
http://www.orange.ro/setari-telefoane/

Dacă NU reuşeşti, atunci să faci setările "manuale", aşa cum sunt EXPLICATE la linkul oficial :
http://www.orange.ro/......n/iq/43062

Dacă nu reuşeşti să rezolvi problema, atunci TREBUIE să duci telefonul la un Service.


Toate cele bune.

| LiveForNowSpeed a răspuns:

Daca este pe Telekom trimite un mesaj la 9691 cu textul SETARI si ei o sa iti trimita niste setari. Funda?

| Grozavu_Claudia_Elena_1977 explică:

Sunt pe ORANGE