|

Chiar sunt singurul cu probleme cu Orange?

Am facut azi alta reincarcare de 6 euro, ok ca mi-au venit minutele si astea. Dar internet doar 30Gb fiind logat pe my Orange, plus ca nici nu-mi merge (acum sunt conectat la wifi) am vorbit cu o doama consultant si nu am rezolvat nimic. Din contra, acum nu mai am acces la orange.ro si nu mai pot vorbi cu ceilalti consultanti.

9 Raportează Evaluează
9 răspunsuri:
| a răspuns:

Ca sa-ti meargă netul trebuie sa dai restart la telefon. Si mie doar asa imi merge netul dupa fiecare incarcare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Lioana):

Nu, dupa reincarcare merge. Doar cu 3G dar merge.
Mie nu merge deloc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut,

Daca doresti sa verificam si noi situatia, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon si adresa de email asociata contului online.

O zi buna,
Orange Helper

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dar atata iti da la 6 euro 6GB+ 30 GB bonus
Mai inainte iti dadea 50 GB, dar de vreo 2 luni s-a schimbat la 30Gb.
Acuma vad scrie acolo ca daca activezi optiunea din My Orange primesti 50GB bonus (dar luna trecuta NU SCRIA ASTA)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru AA1CK3D):

Pai am facut dar nimic, continuau sa spuna ca n-am facut nimic si ca nu eram logat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Http://prntscr.com/nnk460

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru cfrtobias):

Pai stiu. Primesti ceilalti 20Gb daca iti faci reincarcarea logat in contul my Orange. Citesc si eu ofertele inainte de a face ceva

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Si cu site nu inteleg cum nu iti merge ai injurat sau ceva?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru cfrtobias):

Normal ca nu am injurat si nu stiu ce s-a intamplat. Pe site ma pot loga dar nu pot face nimic, nici sa ma deconectez. Pe aplicatie in mod normal ar trebui sa raspunda cineva de la "contacteaza-ne" dar vad ca nu merge nimic (dupa 3 mesaje).
Astept email de la cei cu cartela pe care o aveam inainte sa imi fac reincarcare.
Din cate stiu au doar 3 zile lucratoare (cei care raspund la email) si noi le umplem buzunarele asa. Si noi trebuie sa tacem ca sunt consultantele sensibile?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează