| Mitroi_Georgiana_N._1997 a întrebat:

Hei! Deci: am un Samsung galaxy grand prime de 1 an si cateva saptamani. P.S. sunt la Telekom. Chestia e ca in fiecare luna tatal meu reincarca telefonul lui, al mamei mele si al meu. Pe al meu il reincarca cu 6 euro. Bun! In prima luna mi se consuma 3, apoi trebuie sa mi se reactiveze extraoptiunea daca am 3 euro credit. Cand am verificat aveam chiar 3, 5 euro credit. Si cand am primit mesaj de la telekom...ce sa vezi? P.S. am extraoptiunea Star 3. In mesaj scria:
"Star 3 s-a reactivat.Ai NELIMITAT min/SMS in retelele Telekom Ro, 120 min nat/intl si SMS nat plus 3c/min nat/SMS nat dupa consumarea lor, 50MB."
Iar apoi, dupa doar cateva secunde primesc inca un mesaj:
"3E s-au retras din credit, pentru info retele Telekom RO apel la 1234. "
Pur si simplu am ramas socata, deoarece asta se intampla de fiecare data cand imi reincarc telefonul. Ceva imi mananca creditul si vreau sa opresc asta odata pentru totdeauna! Si parintii mei au aceasi extraoptiune iar lor nu li se intampla asta! Tata se supara pe mine de fiecare data, pentru ca in acelasi timp trebuie sa dea bani sa imi reincarce din nou telefonul! Vreau ajutor!

3 răspunsuri:
| alexboss2020 a răspuns:

Depune o plangere la sectia de politie care este mai aproape de tine si o sa te anunte domni politisti daca s-a rezolvat problema

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Inainte de acestea, cu un reprezentant Telekom ai vorbit? Suna si explica ce s-a intamplat sau mergi intr-o reprezentanta Telekom.

Iar dupa cate inteleg, acestea se intampla de multa vreme? Iar tu ai lasat asa? Doamne, mare ti-e gradina si multi...

| Mitroi_Georgiana_N._1997 explică:

Pai si la sectia de politie cum vor actiona? Si ce vor rezolva? ..ca nu prea au treaba cu astea.
Si i se intampla asta si unei cunostinte, si a sunat la telekom si ce i-a spus: "Probabil ati descarcat o aplicatie pe bani." :w