Verifica ca accesul de date la internet sa fie de pe sim 1 (digi in cazul tau). apoi sa ai datele active. daca nici atunci nu merge inseamna ca nu ai setarile potrivite.Te poti duce la cel mai apropiat sediu rcs-rds si iti fac ei setarile cel mai simplu.
Bună!
Când vrei să foloseşti netul mobil ( conexiunea de date ) de la Digi, trebuie să faci setările aferente reţelei respective; iar când vrei să foloseşti netul mobil de la Telekom, trebuie să REFACI setările de net aferente lor :)
Vezi cum se fac setările de net la Digi la linkul :
http://www.rcs-rds.ro/......rnet-mobil
http://www.digicorp.ro/setari-apn-digi-mobil/
http://dan-blog.ro/setari-apn-digi-mobil-internet-3g.html
"Setări configurare telefon :
Pentru a folosi traficul de internet inclus în extraopţiune, după activarea acesteia, trimite un SMS fără text la 6381 şi primești setările necesare pentru configurarea telefonului tău.
Aşteaptă primirea setărilor prin SMS şi salvează-le în telefon. Dacă este solicitat un cod PIN, introdu 1234. " - SURSA :
https://www.telekom.ro/product/extra-l/preplan129/
Dacă nu reuşeşti să primeşti/găseşti mesajul cu setările de net, atunci poţi suna la Serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul 1234 :
https://telekomro.custhelp.com/......ien%C5%A3i
Sau, poţi încerca să faci setările "manuale"/generice - vezi linkul :
http://www.media-max.ro/......e-telekom/
Evident, să verifici să-ţi fie activată/deschisă conexiunea de date mobile;)
Toate cele bune.
anonim_4396 întreabă: