| Sweetgirl69 a întrebat:

Mi-a căzut telefonul în apă. l-am ținut în orez peste noapte și nu mai funcționează. dacăp mă duc la magazinul de la care l-am cumpărat cu garanția și nu spun că a căzut în apă (nu au mai rămas urme deloc, nici în interior nu cred) credeți că am vreo șansă să mi-l schimbe? credeți că își vor da seama?

10 răspunsuri:
| mont a răspuns:

Daca e bine uscat s-ar putea sa nu isi dea seama, insa la service nu e garantat ca nu vor gasi urme de apa in el.

| lpavel a răspuns:

La gunoi cu el, nu ti-l schimba... dar poti incerca, n-i nimic de pierdut! happy

| Sweetgirl69 explică:

Păi încă o să-l țin în orez, ca să fiu sigură că va fi uscat pe interior. dacă le spun să mi-l schimbe înainte să încerce să-l repare credeți că se va putea?

| dannyel86 a răspuns:

Cei din service nu sunt amatori (nu toti). Au echipament care sa verifice functionalitatea pieselor si cauzele defectiunii. Tu poti incerca sa-l duci in service cu garantia, dar tare ma tem ca te vor anunta si cat te costa, intrucat nu te poti bucura de garantia la care speri. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, dar pregateste si banii, caci s-ar putea sa ai nevoie.
ps: unele piese isi schimba culoarea la contactul cu lichidele, asa ca nu sunt usor de pacaliti. Succes!

| bunulrau a răspuns:

ROMANUL TOT ROMAN ESTE ORICE AI FACE! Chiar crezi ca cei de la service sunt atat de cretini? Ai putea sa il desfaci sa vezi daca s-a uscat bine. -_-

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu cred ca ti=l schimba deparece praful din telefon in contact cu apa face un noroi, o mizerie inauntru si chiar daca e uscat in totalitate se vede mizeria din el. Aaaa si sa nu uit, cine ti-a zis sa-l bagi in orez? Chestia cu bagatul telefonului in orez este o gluma, cum ca daca bagi telefonul un in orez vin chenzii si il repara. Trebuia sa deschizi telefonul imediat si sa-i scoti bateria si il puneai undeva la uscat, dar atunci imediat.Am patit asta si mi-a mers. Daca l-ai tinut un in continuare si in orez laughing nu s-a uscat, e inca mizerie in el.

| Otto2014 a răspuns:

Daca-i scoteai bateria si il puneai la uscat si asteptai 2-3 zile era mai ok.

| express11 a răspuns:

Are un senzor de umiditate, in el, adica un fel de pasta care isi schimba culoare.nu ai cu sa-i pacalesti.bafta!

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Din PĂCATE, Garanţia NU "acoperă" astfel de probleme!
Iar cei de la Service NU sunt proşti ( evident că-şi dau seama )!


Toate cele bune.

| Sweetgirl69 explică (pentru anonim_4396):

Sa stii ca a mers dupa...si tot l-am tinut in orez