| Sweetgirl69 a întrebat:

Mi-a căzut telefonul în apă. l-am ținut în orez peste noapte și nu mai funcționează. dacăp mă duc la magazinul de la care l-am cumpărat cu garanția și nu spun că a căzut în apă (nu au mai rămas urme deloc, nici în interior nu cred) credeți că am vreo șansă să mi-l schimbe? credeți că își vor da seama?

10 răspunsuri:
| mont a răspuns:

Daca e bine uscat s-ar putea sa nu isi dea seama, insa la service nu e garantat ca nu vor gasi urme de apa in el.

| lpavel a răspuns:

La gunoi cu el, nu ti-l schimba... dar poti incerca, n-i nimic de pierdut! happy

| Sweetgirl69 explică:

Păi încă o să-l țin în orez, ca să fiu sigură că va fi uscat pe interior. dacă le spun să mi-l schimbe înainte să încerce să-l repare credeți că se va putea?

| dannyel86 a răspuns:

Cei din service nu sunt amatori (nu toti). Au echipament care sa verifice functionalitatea pieselor si cauzele defectiunii. Tu poti incerca sa-l duci in service cu garantia, dar tare ma tem ca te vor anunta si cat te costa, intrucat nu te poti bucura de garantia la care speri. Nu ai nimic de pierdut daca incerci, dar pregateste si banii, caci s-ar putea sa ai nevoie.
ps: unele piese isi schimba culoarea la contactul cu lichidele, asa ca nu sunt usor de pacaliti. Succes!

| bunulrau a răspuns:

ROMANUL TOT ROMAN ESTE ORICE AI FACE! Chiar crezi ca cei de la service sunt atat de cretini? Ai putea sa il desfaci sa vezi daca s-a uscat bine. -_-

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: