|

Salut! Ajutati-ma si pe mine ca mi-am cumparat o cartela de Vodafone de 5 euro si cand sunt la *100# imi zice : Momentan serviciul nu este disponibil.Te rugam sa revii mai tarziu. Ce trebuie sa fac?

9 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

De ce suni la nr. ala? ce vrei sa faci? suna la *222, numar de relatii cu clientii, si vezi poate poti gasi acolo sa faci ce vrei - activare optiuni, etc sau vorbeste cu un operator sa te ajute cu ce vrei sa faci

| explică (pentru mixxjim):

Am sunat dar imi zice ca tot la *100# trebuie sa sunt pentru activarea optiuni!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru mixxjim):

A mers dupa ce am sunat la *222! Mersi mult!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Serban87):

Cu placere!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Sa astepti putin si sa resuni. Uneori sint aglomerati.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Nu ca de pe alte cartele merge...dar pe a mea nu sad

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

E *123# la Vodafone.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru xBya):

Eu nu vreau sa vad cat credit mai am .....eu vreau sa imi activez o optiune! Totusi mersi big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Momentan nu ai ce sa faci. Probabil iar le-a picat reteaua. Chiar am observat ca zilele astea se treimit greu mesaje din voda si se inchide des apelul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează