|

Salut! Am o cartela Telekom luata recent si am activat recent extraoptiunea 5 cu 5 gb de internet dar nu merge sa pornesc datele mobile, am trimis sms si am primit setarile necesare, le-am pus dar tot nu functioneaza. Problema este de la cartela nu de la telefon. Stie cineva cum as putea sa rezolv problema? Funda!

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Trebuie sa vorbesti cu un operator de la Telekom.
Pentru asta apelezi 1234; dupa ce spune ca sa alegi limba romana apesi 1010 si astepti.
Recomandat in cursul saptamanii (nu in zilele de sarbatoare sau weekend) intre orele 9:00-19:00.

| explică (pentru anonimg):

Si voi rezolva daca vorbesc cu un operator?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MyTPUaccount):

Vei rezolva problema daca vei vorbi cu un operator. Te va ajuta sa umbli chiar si prin setarile telefonului daca este nevoie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Poate ai limita de date activă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează