| EllyElenna26 a întrebat:

Salut,am o mica, mare problema.

Astazi am mers la Vodafone pentru a-mi reincarca, cartela, cum o fa cin mod obisnuit.De obicei o reincarcam cu 5 euro pentru ca existau optiuni cu minute nelimitate, de data asta s0au schimbat si sunt cu 6 euro aceste optiuni. Cand am cerut acest lucru, angajata de acolo mi-a propus un contract pe 1 an de zile ce presupunea un abonament de 5 euro cu minute nelimitate dar aveam obligatia sa il platesc in fiecare luna.Am gandit si analizat toata situatia si am zis ca e ok, pentru ca oricum faceam asta in fiecare luna.

Ajunsa acasa cu contractul semnat, am realizat ca abonamentul meu era de fapt de 7 euro si ca nu puteam trimite nici un mesaj.

Problema este in felul urmator, eu nu imi pot permite sa scot cate 7 euro in fiecare luna pentru abonament, in stadiul in care abia ce am terminat studiile liceale si nu am venituri.

Pot sa imi reziliez astazi contractul fara sa suport cheltuieli exorbitante luate ca daune? Multumesc anticipat :*

Răspuns Câştigător
| stlucian a răspuns:

Da am inteles ca nu ai fost informat/a corect asupra abonamentului.5 € e de fapt fara TVA desi nu ar trebui sa depaseasca 6, 2 € aproximativ.Deci daca ai un abonament de 7 € costul abonamentului se apropie de 9.5 €. Mergi la protectia consumatorului si spune-le ca nu ai fost informata corect in privinta contractului.Fa o plangere cu inregistrare(adica sa-ti dea nr de inregistrare )si mergi si rezileaza contractul! Bine o sa-ti spuna ca nu se poate si alte balarii cum ca ar trebui sa platesti si apoi se reziliaza dar fi ferm/a si spune-le ca nu au fost corecti la intocmirea contractului si ca ai facut deja o sesizare la protectia consumatorului si dale si numarul de inregistrare.

Operatorii de telefonie mobila incearca asta de mult timp.Personal am avut un abonament de 9 € si cand am vrut sa renunt la el mi-au facut o oferta care nu apare pe site-urile lor de 5 € cu care sunt multumit.Inceara toate variantele.Succes thumbs up

| EllyElenna26 explică (pentru stlucian):

Multumesc de sfat, bine de stiut pe viitor.Am fost la ei si am rezolvat.Initial nu au vrut sa remedieze situatia considerand ca este vina mea, daca am facut mai urat au schimbat cu totul situatia.

5 răspunsuri:
| Salontanul a răspuns:

Adreseaza-te protectiei consumatorului din judetul tau.

| stlucian a răspuns:

Invata si pe prietenii tai/cunostinte sa-si stie drepturile! Multumesc pentru funda si pe viitor da-o la cel care are mai putine chiar daca nu a raspuns corect, cu specificatiile de rigoare.O bucurie nu strica NICIODATA fie ea mica sau mare!

| EllyElenna26 explică (pentru stlucian):

Ai mare dreptate si asa o sa fac.Inca o data iti multumesc mult.

| stlucian a răspuns (pentru EllyElenna26):

Pentru putinwinking