|

Salut!

Am o problema cu telefonul meu Samsung A5 2016 proaspat cumparat de la Orange. Cand il pun la incarcat, senzorul de amprenta nu functioneaza. Tot spune sa tin degetul mai mult pe buton si nu se intampla nimic.



Cei care mai au Samsung a5 varianta 2016 imi pot spune daca intampina si ei aceasta problema, sau e cazul sa returnez telefonul?





Multumesc pentru ajutor. fundita!

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu stiu sa te ajut. As vrea doar sa te intreb daca ai pus corect amprenta pe telefon.
Aici ai si un videoclip: https://videotutorial.ro/inregistrarea-amprentelor-pe-telefon/

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut,

Iti recomandam resetarea telefonului la setarile initiale din fabrica. In cazul in care situatia persista este necesar sa mergi la un magazin Orange, impreuna cu certificatul de garantie si factura de achizitie pentru trimiterea telefonului in Service.

O zi buna,
Orange Helper

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pur si simplu, du-te cu el la Orange, si trimite-l in garantie, daca nu ii poti da restart din fabrica, du-l in garantie, posibil ori ai pus tu amprenta gresit, ori nu functioneaza prea bine cititorul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează