| MaraHitanu a întrebat:

Salut,am si eu o problema.Recent am facut un abonament la cei de la digi,minute nelimitate, mesaje nelimitate si net nelimitat.In legatura cu internetul cred ca am stat vreo 5-6 minute pe googleplay si mi-au trimis mesajul urmator: "Stimate client, ati utilizat pana astazi 100% din traficul de date mobile pe care il puteti efectua in roamin national luna aceasta. Efectuarea de trafic de date mobile in roaming national va fi posibila doar incepand cu data de 01 a lunii calendaristice urmatoare.Traficul de date mobile in reteaua proprie Digi Mobil poate fi efectuat in continuare, conform tipului de abonament contractat.Va multumim! Echipa Digi".......as vrea sa stiu, daca e nelimitat de ce imi mai trimite mesajul ala?

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Teeeapaaa! Daca crezi tot ce ti se spune.Suna la ei si intreaba-i.

| express11 a răspuns:

Da telefon la serviciu clienti, ei iti vor spune.

| viotedy a răspuns:

Dezactivezi roamingul din telefon.Vezi daca ai semnal si daca scrie sus in dreapta rcs/rds/digi mobil.Ai folosit in roaming.La fel patesti si cu vocea daca nu dezactivezi roamingul.

| digital7shady a răspuns:

Pai eu stiu ca la digi "net nelimitat" inseamna o limita de trafic(5GB, 10GB, etc) la care ai viteza bunicica. Dupa ce termini traficul, ai limita de viteza(15KB/s). Dar netul tot merge.

| MozZatY a răspuns:

Iti explic eu. Astia de la Digi au un contract de roamnig national cu Vodafone. Ce inseamna asta?
Inseamna ca oricand esti in afara ariei de acoperir a retelei digi mobil, vei fi redirectionat in reteaua Vodafone care are o acoperire net superioara. Prin contract, ai 100 de Mb pe care ii poti folosi in roaming national, adica in zone in care nu ai semnal de la Digi. In momentul cand esti pe reteaua Digi poti folosi netul. Sanatate si virtute, schimba provider-ul.