Ești sigur că ai introdus numele de utilizator, adresa de gmail și parola corect? fiind pe telefon e posibil să fi scris parola greșit, poate ai apăsat pe vreo tastă fără să vezi. Dacă totuși ai scris corect aceste date și tot nu merge du-l înapoi de unde l-ai cumpărat ca să ți-l schimbe. Și mama mea și-a luat un telefon și nu putea să descarce absolut nimic de pe magazin play deșii avea destul spațiu 16 GB și avea și net prin wireless. Am încercat toate metodele găsite pe google însă tot nu mergea, i-am zis să ducă telefonul înapoi și i-a dat altul în loc. Deci, dacă n merge trebuie să ți-l schimbe sau să ți-l repare. Dacă nu vor să ți-l schimbe fă o plângere la ANPC
Chiar dacă l-ai cumpărat online tot poți să-l returnezi și să-ți primești banii înapoi sau alt produs în schimb. Nu mai știu sigur, dar am impresia că-l poți returna în maxim 10 zile. Sau mai mult... nu mai știu exact, poți căuta mai multe informații pe site-ul celor de la ANPC.
costelsimion1965 întreabă: