| kross8 a întrebat:

Nu stiu cum sa incep, in primavara, dupa paste, am achizitionat un telefon la abonament, allwiew p6 energy lite. Dupa o luna, timp in care a functionat destul de bine a inceput sa o razna, adica se restarta aiurea, se bloca in aplicatii, se bloca in orice, nu te puteai baza pe el, primeam mesajele dupa cateva zile, se bloca in apel, ajunsese rau de tot. L-am dus in service, in garantie, l-au reparat, cica i-au schimbat soft-ul, a durat 6 zile. Dupa 2 saptamani, a inceput sa faca la fel ca inainte, l-am lasat la incarcat peste noapte si a doua zi nu mai pornea, l-am dus din nou in service, acolo dupa cateva zile mi-au zis ca nu au piese de schimb pentru el si l-au inlocuit. Numai ca dupa aproape o luna, telefonul care e nou, face la fel ca celalat. Acum inteleg ca modelul respectiv e prost, si nu-l recomand, dar exista vreo sansa sa il schimbe cu alt telefon? Adica alt model de Allview sau ceva de genul. Sau vom continua asa? eu duc telefonul, ei mi-l schimba?

Răspuns Câştigător
| AlexuuM a răspuns:

Eu acum ceva timp am fost cu un parinte la abonament, am luat un telefon si tot asa mi-a facut, dupa 3-4 luni m-am dus inapoi si am intrebat acolo daca il pot schimba, ei mi-au zis ca pot schimba dar dau si o suma de bani. Gen am luat un Samsung Galaxy S4 Mini (costa undeva la 200 lei) si l-am schimbat cu un telefon de tip Huawei P9 si am mai dat 800 lei ca sa pot lua Huawei, sper ca ai inteles. poti face schimb dar depinde de ce telefon alegi. *FUNDA?*

1 răspuns:
| Kiwibibilă a răspuns:

Eu am un prieten care are tot un p6 de aproape 2 ani cred şi merge destul de ok, deci nu cred că e problema chiar la telefon. Vezi şi tu că poate ai descărcat prea multe aplicaţii sau l-ai obosit în vreun fel.