| An3n1m a întrebat:

Am cumpara de pe eMAG un telefon Samsung galaxy chat b5330 acum aproximativ 4 luni si s-a defectat!
Cand mi l.au trimis in pachet nu a fost certificatul de garantie! Ajutati-ma va roog! ce e de facut?

Răspuns Câştigător
| anadark84 a răspuns:

Emag da garantia pe site in contul tau. Verifica acolo!

5 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Solicita certificatul de garantie de la eMag. Trebuia sa-l ceri imediat.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Probabil a fost o eroare...


ATENŢIE :
"Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa sesizari@emag.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare." - SURSA :
http://info. emag.ro/despre-noi/47


Oricum, TREBUIA să foloseşti opţiunea "Deschiderea coletului la livrare" - vezi linkul :
http://info. emag.ro/deschiderea-coletului-la-livrare-2/405


Vezi alte detalii la linkul :
http://www. emag.ro/info/nu-am-primit-certificatul-de-garantie-cum-intru-in-posesia-lui

http://info. emag.ro/garantii-si-service/23

http://info. emag.ro/garantii-si-service/25

http://info. emag.ro/30-de-zile-drept-de-retur/40


Toate cele bune.

| Eduard619 a răspuns:

Suna la firma si anunta asta...acum e putin cam tarziu daca nu i-ai anuntat de atunci.

| An3n1m explică:

Multumesc! O sa ii contactez!

| An3n1m explică:

S-a ivit inca o problema! Am luat legatura cu ei si au zis ca sa descarc si sa trag la imprimanta factura si certificatul de garantie de pe contul meu de pe eMAG! Factura am reusit sa o descarc si sa o printez. Certificatul cum il descarc? Urgent!