| NoSFeRaTu45 a întrebat:

Salut TPU

De curand am achizitionat de la Vodafone un telefon Samsung Star 3(pe abonament).In primele zile a mers sa intru pe internet tot ce trebuie nu am avut nici o problema..De cateva zile nu mai ma lasa sa intru pe internet(MB am) imi da aceasta eroare: Conexiunea a esuat, Imposibil de conectat. Verificati setarile de retea. Dau funda daca ma puteti ajuta

Răspuns Câştigător
| AllinaDaniella a răspuns:

Buna. Poti suna operatorul Vodafone, insa cel mai rapid, te poti duce la un magazin Vodafone direct si sa-i explici angajatului de acolo problema, te va ajuta pe loc.

3 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Mergi la Vodafone si explica-le situatia.

| abcde12345 a răspuns:

Mergi la un magazin reprezentant sau suna un opertaotr sa iti ofere toate setarile de retea ( pasii pe care trebuie sa ii faci sa iti mearga ). Succes

| Alexandru_Baloiu_1974 a răspuns:

Baloiu alexandru paul suna operatorul si roaga-i frumos sa iti trimita setarile de retea