| TheLittleCurious a întrebat:

De o buna bucata de vreme am probleme mari cu semnalul in reteaua Telekom. Posibil sa se fi magnetizat cartela? Tin sa precizez ca nu am probleme cu telefonul. Am schimbat si telefonul. Este al doilea si tot asa face.
Am vrut sa portez numarul pe o alta cartela de Telekom ca sa scap de problema.
Dar credeti ca daca as suna la Servicii si relatii cu clientii as putea rezolva ceva, ca sa nu mai schimb cartela? Totusi am zis ca o sa pierd vechimea daca ma portez pe o alta cartela si nu prea vreau asta. Am vreo 4, 5 ani vechime la cartela.

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut!
Cartela nu functioneaza daca i-ai schimbat pozitia in telefon. Adica daca ai pus-o invers nu o sa iti mearga. Verifica!
Daca nu, mergi in mgazin si cere o cartela cu acelasi numar deoarece cealalta nu mai merge. Te costa cam 10 lei. Nu iti vei pierde vechimia.
Sper ca te-am ajutat!

| TheLittleCurious explică (pentru anonim_4396):

Salut. Multumesc pentru raspuns. NU am pus nicidecum cartela invers. Am gasit problema mai demult.
Dupa ce am schimbat doua cartele facand rost de cartele noi, la fel se comporta telefonul.
Am aflat ca era problema din telefon. Dupa cateva resoftari la service la fel facea. Cei de la service au schimbat chiar si antena si aceeas problema avea. Au aflat in sfarsit ca era problema de pe placa de baza. Si l-am dat pentru piese.
Am mai auzit o idee ca s-ar putea sa fi fost in urma decodarii sa se fi comportat asa. Posibil ca decodarea sa nu fi fost realizata corect.
Sper sa fie un raspuns si pentru altii care se confrunta cu aceeasi problema. Era vorba de un telefon Samsung Galaxy S3 4g/lte.

| anonim_4396 a răspuns (pentru TheLittleCurious):

Ok. Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta! Dar iti multumesc ca ti-ai pierdut din timp ca sa ma informezi atat pe mine cat si pe ceilalti care intra pe intrebarea ta despre ce era vorba de fapt.
Apropo
La multi ani! Sa ai un an nou 2017 fericit plin de bucurii!