| alexssh07 a întrebat:

In urma cu o saptamana am prelungit abonamentul mamei mele pentru a'mi lua un telefon nou(Orange Rayo), iar pentru asta a fost nevoie ca numarului meu de cartela (prepay) sa ii fie adaugata o optiune prin care atunci cand mamei mele ii intra minutele pe abonament eu sa primesc 7 euro cu care pot sa activez orice optiune pe care am acceptat'o...toate bune, pana aici.
Am ajuns acasa si am constatat ca nu pot sa mai apelez anumite numere din agenda..am scos cartela si am batat'o in mai multe telefoane iar problema persista. Am hotarat sa merg la un magazin de reprezentanta Orange pentru a'mi face o cartela cu acelasi numar, zis si facut. ajung acasa, problema inca exista, aceleasi contacte(precizez ca atunci cand apelam raspunde robotul spunand "Ai tastat un numar gresit"
Am sunat la 444 (Cartele..bla bla) acolo mi-a raspuns un domn care dupa ce i'am explicat situatia m-a pus alte 15 minute in pauza pentru a verifica si el problema..intr'un final imi spune ca ma suna dupa maxim 30 de minute.
Au trecut 2 ore si inca nu a sunat, habar n'am ce sa mai fac...precizez ca numerele sunt valide, am credit, am minute, oricine altcineva ii poate suna.

Răspuns Câştigător
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Daca vrei sa verificam si noi situatia, te rugam sa ne trimiti numarul tau de telefon intr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

3 răspunsuri:
| seedwow16 a răspuns:

Du-te si verifica,happy Decat sa intrii in necaz

| mihaixliquid a răspuns:

Cel mai bine mai dai o fuga la un centu Orange sau la acel centru unde ai fost sa prelungesti abonamentul si le explici/arati si asa poate rezolvi problema.Succes

| alexssh07 explică (pentru mihaixliquid):

Am facut asta o data.o sa mai merg in cursul acestei saptamani..si maine chiar o sa mai sun o data la 444.