| CosminGK a întrebat:

Poate a mai intampinat cineva problema asta si-a gasit o rezolvare. Acum 3 luni am achizitionat un Samsung galaxy A50 de nou. Pana pe data de 27 februarie 2020, nu avea nicio problema. Fiul meu detine un note 10 plus si a avut o problema de nu putea sa trimita mesaje (mesajul nu poate fi trimis) a sunat la *222, a vorbit cu un operator si i s-a rezolvat problema. De atunci eu acum pe a50 ul meu nu-l mai pot suna. Tin sa mentionez ca ambele telefoane sunt in aceeasi retea mobila Vodafone. Si ca nu am nr lui la block sau el pe mine. Am sunat a doua zi pe 28 la *222 am spus problema de la inceput si mi-a zis ca problema e de la fiul meu. A sunat iar la *222 si a zis ca e de la cartela si ca trebuie schimbata. A fost azi la Vodafone, a schimbat cartela, aceeasi nr etc si tot la fel face. Am dat restart la telefon din fabrica si la fel. Problema e ca, cand dau sa-l sun, se inchide apelul brusc, nici nu da sa sune, gen sa se auda bipaitul ala. Si problema asta face doar cand il sun pe el. La alte contacte nu face.
Va rog sa ma ajutati daca ati intampinat aceasta problema.

5 răspunsuri:
| Gabriel9707 a răspuns:

El te poate suna pe tine? Daca il suna altcineva pe el, functioneaza? Daca da, inseamna ca nu e de la cartela. Incearca sa pui cartela ta intr-un alt telefon si incearca sa il suni, daca merge inseamna ca e o problema cu telefonul.

| CosminGK explică (pentru Gabriel9707):

Salut. Pai asta e problema, el nu ma poate suna. Alte contate poate sa sune, poate sa-l sune. Cartela a fost schimbata azi si tot la fel face. Pai pe chestia asta merg si eu ca e problema cu telefonul

| Gabriel9707 a răspuns:

Am citit pe net ca unele persoana au avut acceasi problema din cauza ca setarea VoLTE era activata.

| CosminGK explică (pentru Gabriel9707):

Salut. Am inteles, nu stiu daca e activa sau nu