|

Salutare. Am achizitionat de o luna si ceva un telefon Gigabyte Gsmart RIO R1 si am probleme mari cu el. Caut de nebun factura sa ma duc odata cu el in garantie, ca nu mai suport. Cu ce sa incep muzica imi merge cu mici intreruperi de sunet(sacadari), de vreo 3 saptamani camera frontala nu mi-o mai recunoaste, iar prin aplicatii ca Instagram nu imi recunoaste nici camera principala. Galeria mi se goleste aleatoriu, imi da uneori mesaje de sim card full desi am constant 6 conversatii in mesagerie, se blocheaza extrem de des, uneori mi se roteste imaginea si ramane fixata asa in aplicatii(gen Facebook, Whatsapp). Uneori mi se blocheaza si incercand sa sun pe cineva dandu-mi eroarea Launcher has stopped ( ca sa nu mai vorbesc de super sensibilitate, cand abia ating cu obrazul si mi se inchide apelul). Culmea culmilor a fost cand sunetul (fie muzica, fie sonerie) mi s-a mutat din difuzor in receptor-imaginati-va sa te sune cineva si sa nu auzi ca iti suna din receptor. Sunt extrem de dezamagit dat fiind ca a fost o achizitie inainte de plecarea in strainatate si am mare nevoie de el. Ceva pareri legate de cauza (ori posibile rezolvari) va rog frumos, sau cam ce-ar fi de facut? Va multumesc si va rog sa nu vad raspunsuri de genu'- ia-ti altu, baga-ti-l nu stiu unde s.a.m.d. Danke

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Depinde de unde ai cumparat. Majoritatea problemelor de la acel telefon sunt deoarece soful este EXTREM de prost facut. Parca a fost dat sa fie facut de copii de 10 ani.
Ca sa scapi de majoritatea problemelor, trebuie schimbat softul, dar nu cu ceva tot de la gigabyte. Acest telefon este de fapt o clona mai mult sau mai putin, motiv pentru care sunt multiple versiuni de soft compatibile.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De rezolvat nu prea ai ce. tine de designul telefonului. Are mult prea multe probleme ca sa poti sa zici ca e ceva izolat.
Acum na... ce vrei. cat dai atata face.
termenul de returnare presupun ca a trecut. asa ca du-te cu garantia sa ti-l inlocuiasca.(din pacate nu iti poate garanta ca inlocuitorul va merge mai bine. Ar trebui sa ceri rambursarea platii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

@Danzell si de ce anume am nevoie pentru rambursarea platii (mersi)?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează