|

Salutare am si eu o problema cu un Samsung s3 mini achizitionat de 1 luna. Problema este cu Magazin play, a mers la inceput cateva zile dupa care imi spune mereu ca google play s-a oprit gpps s-a oprit si tot asa am uramt cateva sfaturi de la alti colegi am facut cateva restarturi functioneaza cateva zile dupa care face la fell,,, ce ai pot face? ma poate ajuta cineva? Va multumesc





4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Am pățit și eu așa la tabletă, dar nu am reușit să-l repar. Iată ce poți încerca :
—Închide apoi redeschide telefonul
—Intră acolo unde ai toate aplicațiile și caută Google Play. De acolo...
-șterge memoria cache
-șterge datele
-închide forțat aplicația
-resetează aplicația la versiunea din fabrică
Dacă nu merge nici după ce dezinstalezi (apoi reinstalezi) aplicația, atunci singura soluție e să resetezi telefonul. ATENȚIE : după resetarea ți se vor șterge toate datele din telefon. Fă-i un backup înainte, să-mi zici dacă-ți poți recupera datele după resetarea (eu cred că se poate).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna. Cred ca trebuie resoftat, cauta pe net un soft bun pentru mini 3, eu am avut un mini 2 si facea cam la fel am cautat pe net un soft bun l-am pus si problemele au incetat sa apara. In plus interfata este mult mai misto decat cea originala. Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Madalina921):

Multumesc asa o sa fac dar daca il am in garantie? si unde gasesc acest soft si cum se face? o zii buna

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ciuaua):

Http://android.sc/......-firmware/ Uite aici un tutorial bun.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează