| Adolf8 a întrebat:

Salutare tuturor! De ieri am întâmpinat probleme cu DIGI. După o convorbire de ex 3 min, 20 min, 40min. Nu contează timpul convorbit însă într-un final mi se închide apelul de parcă eu aș fi dorit să termin apelul. Voi ați experimentat astfel de situații? Într-un final cum ați rezolvat problema? Oare din cauza semnalului? Aproape e Full... oare cartela se degradează și se manifesta în felul acesta? Dau fundă pentru rezolvarea problemei. Vă mulțumesc frumos.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Poate problema este la telefon.
Daca ar fi de la Digi s-ar termina dupa un numar fix de minute. Este doar o parere. Mergi la Digi.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mergi la sediul Digi si întreaba i pe ei.

| Adolf8 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Am sunat la ei, mi s-a zis să îl introduc în alt telefon cartela. Zis și făcut. Cartela e pe moarte.

| Crackman a răspuns:

Multe firme au un timer ex telekom o ora di iti inchide apelul sa nu il uiti
Dar la digi fiind o firma atat de buna se intampla mereu, qsa ca ai calitate pret la serviciu

| BondaliciIonut a răspuns:

Exact aceiași problema o am și eu și am schimbat cartela am sunat la ei de foarte multe ori ei îmi spun sa încerc și în alt telefon doar ca eu în acest telefon am dual și am și Vodafone iar pe acest număr de la Vodafone nu se inchide niciodată apelul
Dacă ai găsit rezolvare anunță.ma și pe mine ce ai facut