| Mot_Sebi_1995 a întrebat:

Sunt, sincer, un prost. De ce? Pai, pe scurt, mi-am bagat numarul de telefon undeva, si mi-a trimis un mesaj, spunand ca daca vreau sa downloadez acel lucru va costa 3 euro sa trimit mesajul, care spune nu stiu ce prostie si imi trimite un link de download. Ghici ce. Eu nu am citit partea aia cu "3 EURO/TVA" si m-au secat de bani. Apoi mi-au trimis un alt mesaj ceva gen "daca vreti sa va dezabonati de la noi trimiteti un mesaj cu..." nu mai stiu ce... Si nu mai aveam SMS-uri si nu puteam sa trimit acel lucru ca sa ma dezabonez, sa nu imi bage in factura aia 3 euro, ca totusi, ii destul de mult pentru mine cel putin, sunt pe un buget mai micut, incerc sa ma descruc, si chiar ar fi o prostie. Daca aveti sfaturi, pentru ca nu vreau sa reincarc si apoi sa trimit mesaj de dezabonare, raman cu 2 euro si nu pot face mai nimic cu aia.

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Si cum am putea sa te ajutam noi?
Pana la urma ai un telefon in mana si tu singur te-ai abonat la ceva, daca vrei dezactivare, atunci mai baga bani si cere-le sa dezactiveze, desii... eu te-as sfatuii sa citesti bine ce conditii sunt la activare si dezactivare, si cand se poate inatmpla asta, posibil sa fii nevoit sa mai stai 2-3 luni cu ei.

Bula
| Bula a răspuns:

Domnia si prostia se plateste!
Asa se intampla cand ai in mana un "telefon destept", mai destept decat tine...

Poate vei invata pentru viitor sa citesti si sa gandesti INAINTE.
Sau poate nu...

| octav005 a răspuns:

Pai daca ai trimis acel SMS. ESTE logic sa iti fii luat acei 3 euro,
daca iti mai trimit mesaje nu le baga in seama si le stergi direct,
ei nu au cum sa iti ia credit fara aprobarea ta.

| Mot_Sebi_1995 explică (pentru octav005):

Sincer esti singurul care m-a ajutat, toate raspunsurile sunt puse degeaba. Mersi

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De obicei, acele servicii cu 3e/luna, de fapt iti ia pe fiecare saptamana acei 3 euro, am facut si eu, dar cu buna stiinta chestia asta, si, nu trebuie sa dai sms, intereseaza-te de reclama aceea, si trebuie sa aiba un numar de call center, suport tehnic, suna la ei, si spune-le sa dezactiveze totul, pentru ca altfel, te taxeaza eronat indiferent daca scrii dezactivare sau altceva.