| davidtm a întrebat:

Toti colegi din clasa mea fac misto de mine,ca am Samsung corby,iar ei au telefoane mai sofisticate,
ce pot sa le spun?
eu imi ador telefonul e foarte tare:X:X, dar nu stiu ce au colegi astia cu el.
zic ca e vechi de 4 ani.

10 răspunsuri:
| R0BERTT a răspuns:

Crede-ma ca eu am Nokia 1112, si sunt student! Si de mine au ras, dar nu i-am bagat in seama! Cea mai buna arma este "ignoranta"!

| b1l0v a răspuns:

Conteaza ce crezi tu, nu ce cred altii, daca fac misto de tine nu'i baga in seama....mereu o sa existe si oameni din astia...

| laurenzioflorea2002 a răspuns:

Uite un sfat:lasa-i sa vorbeasca! daca tu esti mandru de telefonul tau e treaba ta! sa nu-ti pese ce spune lumea de telefonul tau!

| doryan4u a răspuns:

Uite ce sa le spui si eu am avut HTC-uri si alte telefoane tari pana mi-a furat un HTC si de atunci eu imi iau telefoane foarte ieftine deoarece daca le pierd sa nu imi para rau dupa el.Deci zi-le asa:,, Ei bine daca va fura unuia telefonul ati dat banii degeaba.Mie imi place telefonul asta cum si voua va plac telefoanele voastre."Sper ca te-am ajutat.

| WeAreLegion a răspuns:

Oamenii ingusti la minte se leaga de tot felul de maruntisuri pentru ca le place sa para interesanti si le place sa te faca sa te simti prost,daca telefonul nu le apartine lor nu inteleg cu ce-i afecteaza asa de tare, spune-le asta clar si raspicat, fiecare cu ce poate, ce-i pisca pe ei ce telefon ai tu?, copii rasfatati!

| Awesoman a răspuns:

Stii ce am facut eu?
Acum 6 luni am avut si eu un Corby Qwerty, si colegii au ras de mine.
Apoi, le-am dovedit ca este un telefon rezistent la apa, la lovituri, la zgarieturi. Si un coleg mi-a spus ca si Samsung-ul lui Mini rezista la fel. La aruncat pe ciment si s-a spart, apoi au tacut toti.

| jeek0 a răspuns: