| MihaiPavel21 a întrebat:

VREAU PUȚIN AJUTOR!

Ca să-mi meargă datele mobile de la Vodafone trebuie să am activă vreo extraopțiune? Am activat ieri o ofertă de 1 euro credit valabilă 7 zile cu 1000 MB trafic și 100 min și sms-uri naționale și după ce am activat-o și am pornit datele mobile, nu mi se încarcă deloc pagina(acest site nu poate fi accesat), dar minutele și sms-urile merg(am făcut proba). Când am apelat *100# am văzut la contul meu că nu am nici o extraopțiune activă...O fi din cauza asta să nu-mi meargă internetul pe telefon sau altceva!?

5 răspunsuri:
| Helper07 a răspuns:

Gddfhjbc

| Salontanul a răspuns (pentru Helper07):

Stii ca pentru asemenea raspunsuri se poate bloca sau sterge contul?

| Vanesa87 a răspuns:

In politica Vodafone (cel mai simplu My Vodafone account aplicatia pe mobil) spune clar, ca trebuie sa ai o extraoptiune activa pe cont pentru a folosi celelate optiuni bonus, adica chiar si cei 1500mb gratis (caz de urgenta) daca nu ai activa o extraoptiune aceea nu ii poti folosi

| MihaiPavel21 explică:

Când am apelat *123# mi-a apărut așa:"In 22/06/2019, la ora 11:18:37 mai ai: 0.00 euro credit; 1429235 MB nat; Nelimitat Vodafone; Trafic Nelimitat in Whatsapp si Facebook; 100 minute/ SMS nationale si intl fix UE."

| NikFlorian a răspuns (pentru MihaiPavel21):

Atunci problema este de la Vodafone nu de la tine. Trebuie să suni la serviciul clienți, neapărat.