| Bubiko a întrebat:


Ce mai faceti? As vrea ca aceasta intrebare sa fie populara.
Ce vreti sa deveniti cand o sa fiti mari?(pentru copii)
Ce vreti sa mai faceti in viata?(pentru adulti)
Multumesc anticipat! kiss

5 răspunsuri:
| Bubiko explică:

Este doar de curiozitate... dar si ca sa fie populara!

| Me23 Tia a răspuns:

Pai momentan sunt la o scoala generala in clasa a 8-a, dupa ce termin vreau sa dau la liceul Nicolae Tonitza din bucuresti(de arte) si dupa sa fac o facultate in domeniu pentru a devenii designer vestimentar. dupa ce incep cariera vreau sa ma ocup de familie si sa fac copii.sa ma mut la New York si sa ajung un designer renumit(nu numai pentru bani dar si pentru ca ador aceasta meserie). cam atat

| Georgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii a răspuns:

Salut! Azi ff bine...
Pai: acum sunt eleva la Grup Sc. Mihai Viteazu-Ineu, Arad in clasa. a 6-a, peste 2 ani cant termin sc. generala vreau sa dau la Moise Nicoara(fostul Ioan Slavici)-cel mai bun liceu din Arad la profil Bio-Chimie. Apoi vreau sa dau la faculta la profil de psihologie. Dupa ce termin facultatea, de la vreo 23 de ani in sus ma gandesc sa ma marit. Vreau sa muncesc ca sa imi fac vilutza cu piscina si Mercedes-ul decapotabil pe care le visez de muuuult. Vreau sa devin psiholog-terapeut. Dupa ce o sa ma asez la casa mea imi doresc sa vizitez intreaga luuume alaturi de ai mei.Si restul...mai vedem ce ne rezerva viitorul.Cam multe nu?laughinglaughinglaughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cand o sa fiu mare am sa ma fac doctor... cred. Si eu vreau sa fie o intrebare populara. Doar suntem prietene.

| princess* a răspuns:

Eu sunt cl. a 9 ma gindesc sa invat citeva limbi si apoi mai vad eu, cred ca o sa plec intr-o tara mai frumoasa xD