| ღДℓἷʂմƙᾄღ a întrebat:

Buna happy Deci eu nu pot sa inteleg ceva. DE CE SUNTETI ASA DE INNEBUNITI DE PARIU CU VIATA? Ce e chiar asa interesant? Ca plagiaza melodiile altor cantareti? Asta poti vedea si la alte emisiuni. Am o colega in clasa, care isi ia fiecare episod care l-a vazut pe telefon + nenumarate poze cu tinutele actorilor. M-am uitat si eu ca erau reclame pe posturile mele favorite, si m-am plictisit de numa straight face Am preferat sa ma culc -.- CE E ASA INTERESANT IN PARIU CU VIATA?!?

42 răspunsuri:
| Cosminovici18 a răspuns:

Buna! Pai tot ce e interesant este faptul ca sunt niste elevi..care canta, danseaza dar sincer mie imi place actiunea din film!

| ღДℓἷʂմƙᾄღ explică (pentru Cosminovici18):

Acum sa fim sinceri, nu toata lumea stie sa cante calumea, dar toti stim sa dansam. Si ala nu mi se pare dans, mi se pare fataiala. Si nu exista actiune, exista prea multa drama >.

| Cosminovici18 a răspuns (pentru ღДℓἷʂմƙᾄღ):

Da,ai dreptate...ti-am zis imi place actiunea cand mai moare unul..cand se mai impusca si-n plus imi plac actorii!

| ღДℓἷʂմƙᾄღ explică (pentru Cosminovici18):

Bine zis! Aia e actiune cand se omoara.

| Cosminovici18 a răspuns (pentru ღДℓἷʂմƙᾄღ):

Tot ce ma enerveaza e faptul ca incep sa cante!

| PamfleticaTotHellenne a răspuns: