| FlorentinaF a întrebat:

Sunt clasa a12a si m-am gandit serios la facultatea pe care vreau sa o urmez. Ideea e ca imi place sa comunic, sa dau sfaturi, m-ar incanta sa lucrez si ca educatoare, sa organizez ceva, sa editez, sa creez pagini, reviste, evenimente. Asa ca vreau sa merg pe Relatii publice si comunicare, Litere, la Universitate. Nu mi-am dorit niciodata un lucru atat de tare cum imi doresc sa merg la facultatea asta. Parca ma vad lucrand in PR, si nu numai... Problema cea mare este ca mai multe persoane m-au descurajat. De ce? "Pentru ca facultatea nu-ti asigura nici un viitor", "Unde gasesti tu sa lucrezi?" Si multe, multe altele. Parerea mea este ca in afara de Academie sau Scoala de Subofiteri, cam nicio facultate nu-ti asigura un job, ti-l asiguri tu prin munca, ambitie. Nu stiu ce sa fac... Exista persoane pe aici care sunt studenti la aceasta facultate? Sau care are cunostinte si imi poate da un sfat in ceea ce priveste facultatea in sine, admiterea, profesorii, cursurile? Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca!

5 răspunsuri:
| Shammal a răspuns:

Si te lasi descurajeata?! Fi tu! Fa ce-ti place! Eu vream la filosofie dar nu s-a facut grupa, am fost putini ( in pitesti) si am intrat la relatii internationale si studii europene, e o facutate buna, ai si cursuri de comunicare, filosofie, drept, insa baza e pe relatiile dintre state, organizatii internationale...
Literele nu au prea mare legatura cu relatiile publice, Relatii publice si comunicare e mult mai "mulat" pe ce ai descris tu ca iti doresti.
Vad ca sunt doua specializari aici, comunicare si publicitate, uitete ca scrie cam ce cursuri faci si vezi care sunt mai pe placul tau.
http://www.comunicare.ro/....../index.php
Eu zic ca e o facultate foarte buna si ca locuri de munca se cauta o gramada in domeniu, poti lucra si pentru persoane private sau companii si nu numai. Sunt o multime de job-uri micute in firme pe resurse umane.