anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema mai veche, de prin ianuarie, sunt student in anul 3 la teologie si pana in decembrie am stat intr-un camin studentesc de lux pana sa imi vina un drogat coleg de camera, dupa care m-am mutat intr-un camin sa fiu aproape de prietena mea si la insistentele ei in ianuarie m-am mutat cu ea in camin si un coleg de facultate mi-a cedat locul lui pentru ca el a plecat din camera din cauza colegilor de carema, si ei sunt amandoi la teologie studenti, unu la master care bea in fiecare zi si celalalt care repeta anul 2 care fumeaza in camera si eu am astm bronsic si ma sufoc usor. Amandoi isi bat joc de mine, am cedat psihic, prietena mea imi zice ca sunt mai aiurit de felul meu si nu vreau sa ii zic ce patesc cu astia. Ala care e la master cand e beat face glume proaste, cand se enerveaza sare cu cutitu la mine, a aruncat si cu cutitu dupa mine, nu stiu daca o face sa ma sperie, dar eu sunt speriat sa ma gandesc ca pot fi distrus psihic de niste viitori preoti. Cand prietena mea e singura in camera un week-end ma mai cheama la ea ca stie ca nu o duc bine cu colegii de camera dar nu stie tot ce patesc eu. Am fost la administrator sa ma mute, dar fara succes, astia 2 se inteleg bine cu administratoru, fara succes, nu ma muta din camin.
Am incercat sa ii zic peietenei mele dar cand ii zic ca ala fumeaza in camera si ma sufoc ea zice ca nu pot sa mor din asta, si zicea ca eu ma gandesc la mine si nu trebuie sa gandesc asa, poate sunt si eu egoist dar am si dureri in plamani, nu mai pot, am hotarat sa nu ii mai zic ei nimic, eu cand sunt obosit sunt nevoit sa ii astept pe ei sa se puna la somn ca sa pot dormi si eu.
Va rog ajutati-ma ca mai nou am atacuri de panica. Week-endu asta cand am fost acasa si a trebuit sa ma intorc inapoi la camin am avut un atac de panica. Nu mai pot am cedat psihic, nu mai sunt eu omul care eram inainte.

2 răspunsuri:
| cristimihailov a răspuns: