anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema mai veche, de prin ianuarie, sunt student in anul 3 la teologie si pana in decembrie am stat intr-un camin studentesc de lux pana sa imi vina un drogat coleg de camera, dupa care m-am mutat intr-un camin sa fiu aproape de prietena mea si la insistentele ei in ianuarie m-am mutat cu ea in camin si un coleg de facultate mi-a cedat locul lui pentru ca el a plecat din camera din cauza colegilor de carema, si ei sunt amandoi la teologie studenti, unu la master care bea in fiecare zi si celalalt care repeta anul 2 care fumeaza in camera si eu am astm bronsic si ma sufoc usor. Amandoi isi bat joc de mine, am cedat psihic, prietena mea imi zice ca sunt mai aiurit de felul meu si nu vreau sa ii zic ce patesc cu astia. Ala care e la master cand e beat face glume proaste, cand se enerveaza sare cu cutitu la mine, a aruncat si cu cutitu dupa mine, nu stiu daca o face sa ma sperie, dar eu sunt speriat sa ma gandesc ca pot fi distrus psihic de niste viitori preoti. Cand prietena mea e singura in camera un week-end ma mai cheama la ea ca stie ca nu o duc bine cu colegii de camera dar nu stie tot ce patesc eu. Am fost la administrator sa ma mute, dar fara succes, astia 2 se inteleg bine cu administratoru, fara succes, nu ma muta din camin.
Am incercat sa ii zic peietenei mele dar cand ii zic ca ala fumeaza in camera si ma sufoc ea zice ca nu pot sa mor din asta, si zicea ca eu ma gandesc la mine si nu trebuie sa gandesc asa, poate sunt si eu egoist dar am si dureri in plamani, nu mai pot, am hotarat sa nu ii mai zic ei nimic, eu cand sunt obosit sunt nevoit sa ii astept pe ei sa se puna la somn ca sa pot dormi si eu.
Va rog ajutati-ma ca mai nou am atacuri de panica. Week-endu asta cand am fost acasa si a trebuit sa ma intorc inapoi la camin am avut un atac de panica. Nu mai pot am cedat psihic, nu mai sunt eu omul care eram inainte.

2 răspunsuri:
| cristimihailov a răspuns:

Salut, ai aplicat reteta aia de a le pune laxative si/sau vomitive in mancare?

Nu poti sa stai in chirie cu prietena ta?

Ai cautat sa te muti si nu ai putut? Sau doar stii ca sunt prieteni si nu ai mai facut nici un pas in directia aia.

| Jacquelinesama500 a răspuns:

Pai de vede că ești o fire slabă ( adică nu agreezi ce te supăra ) și sfatul meu este sa nu ii bagi in seama dar știm cu rotii că odată ce te-ai băgat în seamă cu ei și nu ai trecut observat nu mai poți scăpa de ei că și eu trec prin ceva de genul... Dar faza e că nu poți să apelezi la nimeni că sigur nimeni nu te poate ajuta.în filme știm cu rotii că până la urmă cel agresat este ajutat de prieteni și scapă dar fiind realitate din păcate nu se poate asta, așa că ce trebuie tu sa faci e să 1 te împrietenești cu dușmani că e mai bine, și ai grija cum te comporți și chiar daca nu-i suporți încerci să te controlezi și să râzi și să fiți cât mai amici că ști cum este, țineți prieteni aproape și dușmanii și mai aproape, 2 din nou te împrietenești cu ei și încerci să aduni cat mai multe chestii importante și să aduni și dovezi precum poze iar apoi poți să le folosești mai tarziu și așa vei fi tu cel în frunte și conducătorul dar trebuie să ai acel spirit de afurisenie sati meargă bine deci ar trebui sa studiezi bine serialele