Întrebare recomandată | CineSuntEu a întrebat:

Bună ziua.
Am făcut o rezervare la un hotel prin booking și am plătit prin ordin de plata.
Din motive personale a doua zi am anulat rezervarea, am primit un email în engleza ca rezervarea a fost anulată, dar nimic despre returnarea banilor. Se face trimit înapoi automat când anulezi sau cum este?
Am sunat la hotelul respectiv sa întreb de rambursare și au zis ca daca am făcut rezervarea prin booking ei nu au ce sa îmi vireze înapoi.
Știe cineva cum funcționează? Eram în perioada în care puteam anula când am anulat. Dar nu am primit nimic în care sa zică ca o sa îmi ramburseze suma intr-o anumita perioadă.
Se rambursează automat când faci anularea?
Mulțumesc.

5 răspunsuri:
| haileewatson a răspuns:

Politica exacta de returnare a banilor in caz de anulare o gasesti in mailul initial pe care l-ai trimit cand ti-ai confirmat rezervarea. Vezi ce scrie acolo... alternativ nu iti ramane decat sa intri in contact cu cineva de la support Booking.

| elemonis a răspuns:

Buna.
Cel mai corect si complet raspuns il poti afla de la sursa: de la boocking.
Poti suna la ei sau sa le trimiti un mail pentru a putea sta linistit.

| DennK a răspuns:

Normal, da, ar trebui sa ți vireze banii inapoi, dacă nu, contact booking - spune le problema.

| ayannn a răspuns:

Dar la shrek 4 merge sa-ti iei bani inapoi.

| Mihai_Andrei_Neagu_1995 a răspuns:

Dai refund pe site-ul lor si astepti cateva zile, pentru ca nu se face instant