| elcosmin a întrebat:

Ce parere aveti de minunatele noastre trenuri? Adica eu sunt student si circul frecvent cu ele si mereu au intarzieri, deraieri si chiar si cand nu au, eu strabat 300 km in 5 ore si ceva, ceea ce mi se pare foarte mult. Vreau sa spun ca am vazut atat de multe chestii prin trenuri incat am ramas profund dezamagit. Cum ar fi controlori care ascultau manele, intarzieri frecvente, casierite care urla la mine, cerșetori care umbla fara bilet si miros groaznic dar controlorul nu le spune nimic etc. Vreau sa va aflu parerea si sa stiu daca putem schimba ceva, adica nu stiu prin reclamatii sau dati voi idei.

9 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Da, putem schimba, dacă luptăm pentru asta. Am auzit de trenuri private pe diverse rute. În ele acestea nu se întâmplă, deci se poate.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

CFR-ul este pe moarte. Mai mult nu poate.
Mie mi se pare ca functioneaza ok, mi-e teama de zilele in care vor incepe sa cada podurile lor iesite de 20 de ani din garantie. Tehnic sunt la pamant.
Deraieri nu au in mod frecvent, exagerezi.
Controlori manelisti nu am vazut, iar cersetorii ar trebui anuntati undeva (cauta un nr de telefon de la politia CF sau linie pentru clienti).
Tu insa esti un student, inca nu ai facut nimic cu propriile forte. Nu mi se pare ca esti in masura sa faci pretentii, iar daca vrei sa schimbi ceva, ofera-te sa faci voluntariat la CFR calatori. Aduna mai multa lume, ajutati la curatenie, de exemplu.

| elcosmin explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Nu exagerez deloc, saptamana asta au fost 2 la fetesti

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru elcosmin):

Doua in acelasi incident, cu un mecanic de locomotiva de la un operator privat (nu CFR), care a intrat intr-o garnitura stationara, si au deraiat ambele.
CFR e victima in cazul asta.

| Frank51 a răspuns:

O părere foarte proastă, circulație ca în evul mediu. Voi mai folosi trenul 2 ani și după nu voi mai pune piciorul niciodată în el.

| gabicoo a răspuns: