| vali.strencea a întrebat:

Ce trebuie sa fac pentru a obtine viza pentru State? Pentru turism, nu altceva

5 răspunsuri:
daniela
| daniela a răspuns:

In primul rand sa ai o invitatie primita de acolo. Apoi trebuie sa faci dovada faptului ca te intorci (casa, servici bun, bani in cont etc). Nu pot sa-ti fac o recomandare precisa pentru ca numai ei stiu ce si cum. Noi am luat viza din prima pe 10 ani desi o solicitasem pentru 60 zile. Nu aveam decat 2000 $ in cont (si aia imprumutati) si doar casa. In ziua in care am luat viza am fost peste 100 de persoane din care muti super bogati. Viza s-a dat cal ma 15 persoane din care doar 4-5 au primit pe 10 ani. Nu au criterii bine stabilite. La interviu ne-a intrebat doar cum de m-am angajat cu sotul meu in aceeasi zi in acelasi loc (sunt amandoi ingineri energeticieni si am terminat impreuna). S-au interesat inclusiv la servici de noi (au vorbit cu seful de la personal si cu unul din directorii mari. Asta am aflat direct de la ai nostri.

daniela
| daniela a răspuns:

Si inca ceva...Actele care iti trebuiesc sunt urmatoarele Formular de viza temporara completat si semnat personal.(astea se iau de la ambasada din strada)
Pentru barbati este necesar si formularul tip suplimentar.
O fotografie recenta (maxim o luna) din fata (cu urechile si fruntea expuse; fara cercei, ochelari, palarii,-privirea la obiectiv) pe fond alb, dimensiune 50/50 mm.
Pasaport valabil minim sase luni de la data plecarii in deplasare.
Taxa de solicitare viza nerambursabila, platita la orice filiala a Bancii Transilvania.(din cate stiu e in jur de 100 $)-taxa asta o pierzi daca nu iei viza (e valabila pentru 2 incercari)
Acte de proprietate pentru casa, apartament, masina, teren, etc.- copii.
Adeverinta de salariat (care sa specifice functia, salariul, fiind destinata Ambasadei SUA la Bucuresti in vederea obtinerii vizei) sau talon de pensie.
Certificat de casatorie, acte de nastere ale copiilor - copii.