| Sally06 a întrebat:

Hey all... Anul viitor as avrea sa merg la Hotel Sulina, Mamaia. Imi puteti spune niste pareri despre hotel? Acum 2 ani am stat la Picadilly la etajul 4. Sincera nu am fost foarte multumita pentru ca la parter et.1 si 2 era renovat, iar la 3 si 4 era totul din 1900 toamnabig grinbig grin

Răspuns Câştigător
| Eeeeeeeeeeee a răspuns:

Am fost si in 2008 la acest hotel si am ramas impresionati de amabilitatea personalului si de curatenie. Am revenit in 2010 si nu ne-a parut rau.

Am ajuns la receptie in jurul pranzului, am primit imediat o camera la etajul 2. Receptionera foarte amabila si cu zambetul pe buze.

Hotelul a fost renovat pe partea intrarii, in sensul ca fatada a fost schimbata complet, iar camerele au fost dotate cu geamuri termopan. Noi am avut camera pe partea din spate, deoarece prefer umbra existenta pe acea parte in locul aerului conditionat. In interior, toate camerele sunt proaspat zugravite, mobilier indestulator.
Micul dejun este bufet suedez, destul de saracut, dar trebuie tinut cont si de suma platita. Produsele erau aceleasi in fiecare zi: omleta, cremwursti sau carnaciori (1 zi unii, 1 zi ceilalti), branza (vreo 2 feluri), mezeluri vreo 2-3 feluri (parizer, salam de vara, salam Victoria, cateodata si sunca gen Praga), pate de ficat, rosii, castraveti, intr-o singura zi au fost si masline, iaurt, lapte, fulgi de porumb, unt, gem de 2 feluri, ceai si cafea. De mentionat ca noi nu am reusit niciodata sa ajungem mai devreme de 9: 50, in conditiile in care micul dejun se servea intre orele 7: 30 si 10: 00. Am apreciat ca platorile se umpleau inclusiv la 9: 55. La ora 10-10: 05, inchideau usa la restaurant, iar fetele care pana atunci debarasesera serveau si ele acelasi mic dejun.

Parcare fara plata in fata hotelului.

Camera noastra a fost una cu 2 paturi twin, lenjerie alba apretata, prosoape albe in stare f. buna. Curatenie in fiecare zi, lenjerie si prosoape schimbate dupa 3 nopti. Camera nu exceleaza prin marime, dar cam acestea sunt dimensiunile tuturor camerelor din hotelurile "vechi" din Mamaia, unele cotate cu 3 stele chiar.

In permanenta pe holuri erau femei care faceau curatenie, spalau pe jos, stergeau geamurile, totul e curat si miroase a curat. Si din nou toata lumea e zambitoare si saluta politicos.

Restaurantul era mult prea gol la mesele de pranz si cele de seara, asa ca spre deosebire de 2008 cand am servit majoritatea meseleor la hotel, in acest an nu am fost nici macar o data. Seara se canta live, iar dupa-amiaza erau niste copii care cantau. Nu stiu exact despre ce era vorba, dar am vazut si niste afise cu Joia copiilor, ceva legat de copii cantand live.

Plaja si Marea sunt ca de obicei in Mamaia: plaja larga, nisip fin, intrare lina in apa, zile cu apa limepede, zile cu alge etc. In perioada in care am fost noi, a fost destul de putin aglomerat. Se putea sta si pe cerceaf (anul trecut am stat la Victoria, tot in Mamaia, si cerceafurile erau permise doar in spatele sezlongurilor).

Loc de joaca exista in spatele hotelului, dar din cauza ploilor din ultima perioada nu se putea folosi. Oricum, pentru zilele foarte calduroase, umbra din acest parculet este binevenita.

1 răspuns:
| BlueSummer a răspuns:

Niste pareri de la cei care au fost la Hotelul Sulina:

Mai mult decat DECENT. am fost in august 2008. cazare+masa full. SUPER raport pret / calitate. am fost 4 familii si tota lumea multumita. R E C O M A N D.

preturile sunt destul de bune in raportul calitate-pret.super ok fata de alte hoteluri de 2 stele.mancare buna