| Ionut0991654 a întrebat:

mi-am achiziționat bilete de avion online ce trebuie sa fac in continuare o sa îmi dea biletele la aeroport?

Răspuns Câştigător
| Marbea a răspuns:

Trebuie sa faci checkin-ul online si primesti biletele. La aeroport trebuie sa ai biletele tiparite, sunt linii unde platesti daca faci checkin-ul in aeroport. Citeste pe site-ul de unde ti le-ai cumparat.
Daca nu te descurci, spune-mi si te ajut!

| Ionut0991654 explică (pentru Marbea):

Deci nu pot sa merg doar cu email-ul care îl primesc trebuie sa le și tipăresc

| Ionut0991654 explică (pentru Marbea):

Si poti te rog sa imi explic I Ce trebuie facut in aeroport pas cu pas mentionez ca nu am bagaj de Cala

| Marbea a răspuns (pentru Ionut0991654):

De pe ce site ai luat biletele?

| Ionut0991654 explică (pentru Marbea):

De pe eSky.ro

| Marbea a răspuns (pentru Ionut0991654):

Biletul electronic este documentul folosit de companiile aeriene pe baza căruia se face îmbarcarea în aeronavă și care conține toate informațiile despre zbor, datele de călătorie și tarif. Fiecare pasager primește prin e-mail copia documentului de rezervare, împreună cu numărul biletului de avion (sau codul).
Biletul electronic trebuie printat și avut asupra dumneavoastră la aeroport. Acest document este necesar la control pentru a verifica dacă persoana pe numele căreia a fost emis biletul de avion este aceeași cu persoana care s-a prezentat la îmbarcare, dar și pentru a verifica dacă datele de pe tichet corespund cu cele din documentul de identitate al pasagerului.
Adesea, la check-in vi se poate cere codul de rezervare sau numărul biletului electronic, date pe care pasagerul le primește prin email. Începând cu 1 iunie 2008, toate companiile aeriene membre IATA (International Air Transport Association) emit bilete electronice.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne lăsați un mesaj în secțiunea de contact de pe site. Solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate și vom reveni cu un răspuns cât mai curând posibil.
Biletul de avion electronic (e-ticket) este trimis prin e-mail la adresa indicată de dvs. în timpul efectuării rezervării. Acesta este trimis în decurs de maximum 48 de ore de la confirmarea plății în contul eSKY.
Dacă nu aveți acces la e-mail sau accesul la internet este limitat și nu puteți face recepția biletului electronic, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a primi codul de rezervare sau numărul biletului electronic prin telefon.

Atenție!
Dacă nu ați primit pe e-mail biletul electronic:
verificați fișierele Spam/Junk din e-mail;
asigurați-vă că dispuneți de suficient spațiu pentru a primi documentul în format electronic;
verificați dacă ați furnizat o adresă de e-mail corectă în timpul procesului de rezervare.

Dacă situația continuă, contactați Serviciul Clienți la numărul 031 100 3759.

Gasesti toate informatiile aici:
https://www.esky.ro/ghid-de-calatorie/bilete-de-avion/biletul-de-avion

Te sfatuiesc sa-ti iei si asigurare de calatorie.

5 răspunsuri: