auran
| auran a întrebat:

Pe unde ati mai petrece la noi in tara, daca ar fi sa mergeti intr-un weekend sau un concediu
Dar, unde sa poti manca ceva gustos si natural nu cum obisnuiesc romanasii nostri - atunci cand mergi la o pensiune in tara iti pune imediat o pulpa de pui (luata de la Metro) usor crestata si facuta scum intr-un final cu niste cartofi prajiti sau un aperitiv din salam prajit si ochiuri sparte, etc

10 răspunsuri:
| mioara a răspuns:

Acasa in sanul familiei

| JustMeFlory a răspuns:

La Baile Herculane iti recomand sa te duci(vara). sunt niste privesliti mirifice.Si la Comarnic(pe langa Sinaia), este un sat pe munte si acolo se mananca numai lucuri sanatoase si gustoase fara e-uri.de ex femeile de acolo fac un cas extraordinar!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe litoralul Marii Negre.

eileen
| eileen a răspuns:

Eu as merge la Sighisoara, nu am fost niciodata si as sta undeva langa oras, sunt privelisti superbe din cate am auzit... cat despre mancare. vreau si eu ceva natural dar poate doar de la mine de la tara, in Prahova!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mergeti in Bucovina, este superb!

| Delia 75 a răspuns:

In Bucovina este superb ...se maninca natural si gustos asa cum iti doresti tu. Sfatul meu ar fi sa mergi in concediu si nu un weekend...pentru ca ai ce vedea. Eu am fost acum doi ani dar este singurul loc din tara asta in care imi doresc sa ma mai intorc din nou. M a marcat.Merita vazuta ...si totodata inteleasa.

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

De Paste am fost in zona Brasov-Fagaras, am stat 2 zile in comuna Parau la o familie (de nevoie, am avut probleme la masina). Am mancat mai bine ca la hotel. Dimineata lapte proaspat muls, unt facut de ei, dulceata de afine, muschi afumat, costita.La pranz, ciorba de miel, sarmalute, pastrama de oaie la gratar, mici. Seara, bulz copt in jar(in folie), pastrama de porc, pui la gratar cu mamaliguta si usturoi. Si nu era pensiune, era locuinta celui ce se oferise sa ne ajute sa reparam masina. De bani pentru cazare si masa nici nu au vrut sa discute, am platit doar piesa pentru masina, la un atelier unde s-a dus cu sotul meu sa o cumpere.Am insistat foarte mult sa platim dar a fost un refuz categoric, din contra ne-au mutumit ca am petrecut Pastele alaturi de ei si ne-au rugat cand mai trecem prin zona sa nu ii ocolim.Asa oameni mai rar.Am facut schimb de numere de telefon i-am invitat la noi, dar au spus ca ne asteapta pe noi, ei au gospodarie mare si nu pot lipsi de acasa, copiii lor sunt in Italia.La plecare nu stiau ce sa ne mai dea.Nu am crezut ca pot fi si astfel de oameni...

| alexandru_8700 a răspuns:

Eu iti recomand sa te duci la izverna la munte acolo este cel mai frumos peisaj si poti sa mananci ceva naturala si sanatosa

La munte ma izverna

lolita
| lolita a răspuns:

Preferatul meu este Brasovul si dupa Predealul.