|

Puteti sa-mi ziceti va rog (dau funda) cum imi iau bilet de avion de pe eSKY.ro, adica am completat datele de acolo am primit email si de acum ce trebuie sa fac si sa confirm plata, ce-mi trebuie la aieroport (acte), cei ala checking si cum il fac, acolo imi trebuie ceva harti sau ma duc cu emailu de pe telefon? iar cu chitanta cu confirmarea de plata unde o trimit?

1 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Dacă nu ai plătit cu cardul (direct), atunci conform termenilor esky:
===
Prin opţiunea de transfer bancar se realizează o rezervare preliminară. După ce plata a fost autorizată de către bancă, confirmată în contul eSKY, iar biletul a fost emis, se poate garanta tariful biletului de avion.
===
Cu siguranță ai instrucțiuni clare în mailul deja primit. Urmează-le strict, pas cu pas și totul va fi OK.
checking înseamnă „verificare" în engleză, dar pe tine te interesează mai mult ceea ce reprezintă operațiunea de CHECK-IN; anume, de înregistrare înaintea zborului și de alocare a unui loc în avion. Poți să-l faci online (și e recomandabil) sau direct la ghișeu, la aeroport. Doar că, în funcție de compania aeriană cu care zbori, acest serviciu e posibil să fie taxat suplimentar dacă îl faci la ghișeu și nu pe internet.
Acolo trebuie să te duci cu pagina de la check-in tipărită (dacă l-ai făcut online și ai ales ca metodă de transmitere un document tipăribil) sau cu codul de bare trimis pentru verificare pe telefon mobil (o poză pe care o primești pe telefon și o afișezi când îți e cerută dovada de check-in). E bine să ai și mail-ul prin care ți se confirmă faptul că ai cumpărat un bilet. Codul de acolo poate fi util dacă din cine știe ce motiv nu te vor găsi în sistem doar după nume.
Verifică și saitul companiei aeriene cu care vei zbura, pentru termeni și condiții specifice!

1 răspuns: