|

Salut!

Am o problema cu biletul de avion.

Vreau sa imi cumpar biletul de avion, online, de la compania Wizzair, dar dupa ce completez datele personale, pun un numar de telefon pe care nu mi-l accepta, si deci nu pot sa trec la urmatorul pas.



Am incercat sa-l scriu cu prefix si fara prefix, ce altceva as putea sa fac?

Puteti sa-mi dati o sugestie de numar de telefon?



Multumesc.

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Trebuie sa introduci numarul telefonului tau, in mod corect si cu prefixul de tara a Romaniei, respectiv 40. Numai bine! Daca nu ai telefon fix nu completezi acolo si completezi la telefonul mobil, tot cu prefixul 40. Succes si numai bine!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna,
Metoda corecta de introducere este 4012345678.
Cel putin asa mi-a mers mie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incearca cu 0040-712345678/ sau fix

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incearca sa suni la agentia lor : Tel: +40 3 64 40 2000
sau e-mail : iulia. goaga@freecomm.ro

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Am incercat, dar nu merge.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Nu merge, dar multumesc!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Am incercat sa trimit un email, dar dupa ce il trimit imi apare alt mesaj cum ca nu a putut fi trimis: "Undeliverable: [SPAM (Non-existent user)]" - si da, am scris bine adresa de mail.

Multumesc mult oricum.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Am incercat toata combinatiile posibile si imposibile, dar nu merge, banuiesc ca au ceva probleme cu site-ul. Oricum mi-am luat biletul de la aeroport.

Mersi! happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează