|

Situatie:

Am facut o rezervare pe Booking la un hotel de pe litoral. Pentru rezervare, hotelul a cerut numarul de card si cele 3 cifre de pe spatele cardului. Nu PIN-ul.

La data stabilita ne-am prezentat la hotel dar persoana de la receptie mi-a spus ca hotelul nu s-a deschis inca si ca mai fac unele reparatii la instalatia de apa. A spus ca toti clientii hotelului au fost redirectionati spre un alt hotel aflat in vecinatate, care ulterior am aflat ca are acelasi sef cu cel care ne trimitea acolo.

La 2 zile dupa ce ne-am cazat la hotelul trimis de ei am primit urmatorul mail.

``Stimate Domnule

Vă anunțăm că rezervarea dumneavoastră la Hotel angrynumărul rezervării:...) a fost anulată.

Hotel X ne-a comunicat că nu v-ați prezentat în data de check-in, drept pentru care v-a anulat rezervarea. Costul total al anularii 15, 68 euro.``

Am vorbit cu cei de la hotel si mi-au spus ca e o situatie in care mai sunt inca 4 camere si ca au sunat la booking si se rezolva. Au spus ca vom primi un mail de corectie a anularii si ca in nici un caz nu ne vor fi luati bani din cont. Cert e ca nici dupa 5 zile de la cea discutie n-am primit nici un mail de la booking iar rezervarea mea a fost stearsa din cont.



Intrebarile mele sunt: Pot lua bani din cont? Daca nu au luat pe loc ca nu aveam bani pe cont, pot lua ulterior? Factura sau chitanta se da la hoteluri? Va rog sa raspundeti numai daca sunteti sigur pe raspunsul vostru. Nu faceti presupuneri! Prefer un raspuns de la cineva care lucreaza in domeniul bancar sau cineva care a trait astfel de experiente.

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu pot sa-ti ia bani din contul de card, doar tu poti plati cu cardul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dar pe Booking.com i-ai anunțat?!? De fapt, aia era prima acțiune pe care trebuia s-o întreprinzi la primirea mesajului lor.
Pe rezervare ai număr de contact.
Și de fapt, trebuia să-i fi anunțat de redirectare din momentul când te-ai prezentat la hotel și ei te-au trimis în altă parte.
Chiar dacă ți se vor fi oprit banii din cont pentru rezervarea „neonorată", pe baza dovezilor (bon fiscal, factură, eventual o declarație scrisă de la recepția hotelului inițial), booking.com îți va rezolva situația.
Eu am scos de la ei niște euroi folosind procedura de „best price guarantee" (prețul luat de ei era mai mare decât cel de pe saitul hotelului unde am stat).
Deci ai încredere, dar pe viitor să nu mai stai să nu iei măsuri și să întrebi pe forumuri în loc să vorbești direct cu firmele implicate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu iti poate lua bani din cont fara acordul tau sau fara pin!
Factura si chitanta se da pe loc la hotel sau prin fax.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru YoNutzZzEU):

NU este adevarat... Pentru platile online nimeni nu iti cere PINul ci doar datele cardului.

Suna urgent la hotel pentru a clarifica lucrurile.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Nickname1890):

Am vorbit cu cei de la hotel pentru ca inca suntem cazati aici. Adica la hotelul la care ne-au trimis. Ei spun ca e totul in regula dar nu vreau sa fiu pacalita si sa ma trezesc mai tarziu ca mi-au luat bani iar eu sa nu pot dovedi ca am fost acolo.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru YoNutzZzEU):

Atat timp cat a introdus numarul cardului si ccv e ca si cum si a dat acordul. nimeni nu cere pinul pentru tranzactiile online

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Lioana):

Cand pleci de la hotel ceri neaparat factura / bon. Daca iti lipsesc si banii din cont pentru anularea rezervarii vorbesti la banca si le spui situatia. Te ajuta ei si te indruma. Probabil banii nu iti vor lipsi din cont

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează