Întrebare recomandată | TPU.ro a întrebat:

Care e scenariul tau pentru o zi de Valentine's perfecta?

56 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Mancam la un fast food o pizza dupa aia un film si acasa se termina actiunea.

| OnuOnulică a răspuns:

Să stăm și să ne uităm la Wrestling.

| faramatania a răspuns:

Pentru Valentine's Day? Nah, am luat decizia de-a nu mă confesa, pentru că asta a fost ieri și deja parcă a intrat în atmosfera altor vremuri.Merg înainte, fără fixație pentru lumânărele versatile și masă aranjată somptuos într-o atmosferă specială, dar până la urmă, cu nervii relaxați, pot petrece acum și acest weekend.

| sofisis a răspuns:

O zi la fel de frumoasa ca toate celelalte happy

| Lioana a răspuns:

O zi perfectă ar fi aceea pe care aș petrece-o întreagă cu el - persoana iubită. Doar să-l vad și să-mi fie alaturi e de ajuns. Nu contează locul, nu contează ce facem. Contează doar să ne zâmbim unul altuia și să ne oferim sentimentul că iubim, că cealaltă persoană ne completează într-un mod perfect.

| IsabelaIssa a răspuns:

Pai cam asa cum a fost. Cadoute, plimbarica in mall, unde era si un concurs organizat de Profm, patinaj etc. Pe scurt, sa ne simtim bine amandoi.

| Latinmoon a răspuns:

Happy Valentine's Day!

| drogh a răspuns:

Dimineata cand ne trezim sa ne bata soarele in ochi si sa ne gaseasca pe amandoi cu trupurile apropiate unul de celalalt si sa ne incepem ziua bine cu un sarut apasat. Dupa aceea sa vizitam un parc, sa ne relaxam sau sa ne dam in leagane ca sa ne aduca aminte de timpurile copilariei laughing, sa facem poze strambandu-ne laughing Apoi sa mergem intr-un mall sa ne incantam privirile cu tot felul de lucruri frumoase si, poate, sa ne si innoim. Urmeaza o odihna si seara o cina romantica la noi acasa, cu petale de trandafir peste tot, lumanari aprinse, parfum de casa care sa ne invioreze. Dupa, sa-mi ofere un ursulet de plus pe care sa scrie ''Will you be my valentine forever?'' happy

| anonim_4396 a răspuns:

Lumanari, arome induiosatoare, petale de trandafiri, ciocolata, lemnele din semineu pocnind...multa lume, femei bocind.Eu intr-un colt al camerei mangaind motanul negru al casei si un zambet de mostenitor, ca doar o data in viata e priveghiul soacrei.

Pai avand in vedere ca nu am prietena imi pot doar inchipui.
Probabil as cumpara un trandafir, m-as duce la ea, i l-as darui, iar apoi i-as spune cat de mult o iubesc. Apoi as invita-o la o cina romantica sau poate la o plimbare pe plaja la lumina lunii. Intotdeauna mi-a placut scenariul acesta in filme.

Buna ziua!
O sa povestesc o intamplare de acum un an.
Am ajuns in Predeal, intram in padure pe o poteca. Am ajuns intr-o poienita(locul unde mergeam de obicei la picnic) si am facut un gratar in doi. Dupa masa, in jurul orei 15, mi-am primit si cadoul de la iubitul meu: un superb ceas de mana si bineinteles ciocolata, care nu putea sa lipseasca. Dar, cadourile nu aveau sa se opreasca aici.
In toata euforia ce se crease, nu am mai fost atenti in jur. De nici unde a aparut "Mos Martin".Nu era decat un pui, dar sperietura a fost zdravana.Iar cum un pui nu este singur, nu am vrut sa riscam aparitia mamei sale si ne-am strans imediat lucrurile.
Am parasit poienita si am ramas cu o amintire de neuitat: "Ziua Indragostitilor cu ursul"! laughing
Spre seara, am ajuns acasa cu aceasta amintire de neuitat, dupa care mi-a pregatit o cina romantica, iar la final o noapte fierbinte de dragoste.
Cam asta a fost tot.
O zi frumoasa!

| anonim_4396 a răspuns:

O trezire romantica cu un mic dejun la pat(cereale si-un sarut), un film romantic la cinema si seara o plimbare romantica in parc.

| M1hai a răspuns:

Sa nu ma fi parasit prietena...

| Dumniezău a răspuns:

Guta si Salam crucificati si in flacari.Nu-i de velantains dei...stiu.

| TequilaG a răspuns:

Film romantic la cinema.

| Crocodilul01 a răspuns:

Dimineata(pe la 11) o trezire romantica cu un mic dejun la pat(cereale si-un sarut), un film romantic la cinema pe la amiaza si seara o plimbare romantica in parc, cu shoarma in mana dreapta laughing)

| ElleElenaElle a răspuns:

Sa mergem in parc, sa vizionam un film romantic, sa luam o cina romantica, sa dormim impreuna.

| DarkJoice a răspuns:

Pai, cam acesta ar fi planul meu:
1) Trezirea iubitului ajutată de o găleată de apă rece;
2) În bucătărie, bătaie cu făină;
3) Plimbare prin parc;
4) Mergerea într-un parc de distracții, unde să încercăm toate chestiile de pe acolo, atrăgând și priviri care să ne indice că oamenii ne consideră nebuni;
5) Vizionarea unui film de groază la cinema;
6) Party monstru doar voi doi, acasă;
7)Să adormi în brațele iubitului tău;

| Painkeeper a răspuns:

Chiar daca nu am avea un scenariu, orice improvizatie alaturi de el ar fi cea mai frumoasa clipa din viata mea. Singurul lucru de care am avea nevoie ar fi timpul, pe care sa il consumam prin numeroase viitoare memorii de neuitat.

| dragonladyflame a răspuns:

O zi petrecuta in oras,bucurandu-ne de atractiile turistice si concursurile pentru indragostiti,seara intr-un lacal mai intim, la un mini concert, apoi o seara romantica, cu cina, un tort si muzica. Poate si filme.

O zi petrecuta in oras,bucurandu-ne de atractiile turistice si concursurile pentru indragostiti,seara intr-un local mai intim, la un mini concert, apoi o seara romantica, cu cina, un tort si muzica. Poate si filme.

| Miiku a răspuns:

Noi doi sub o plapuma laughing

| FURRIA a răspuns:

Un film romantic si dupa o cina in 2

| laurica2001 a răspuns:

Un mic-dejun la pat. ♥

| BeautifulAngel a răspuns:

Dimineata:mic dejun la pat, la amiaza si dupa masa:sa vizionez un film, sa ies cu prietenul in oras sau la o plimbare, seara:cina romantica.

| JokerMato a răspuns:

Un "Good morning sunshine!" Un sărut inocent pe obraz după un mic dejun plin de zâmbete. Apoi o plimbare prin parc şi de ce nu, câteva poveşti, amintiri, momente frumoase.
Seara o cină romantică, iar apoi un foc de artificii şi un sărut sub clar de lună.

| marycris a răspuns:

Cina in doi

| marinela92 a răspuns:

10 pasi, pentru o zi ideala cu el :
1. "Buna dimineata iubito"
2. Micul dejun facut de el
3. Plimbare in parc, sau ca barca pe un lac plin cu lebede
4. Partea in care ne facem cadouri (nu scumpe, ci doar facute de noi, la care am muncit)
5. Sa mergem intr.un parc de distractii pentru copii (pentru ca sunt o fire copilaroasa si el iubeste asta la mine)
6. Ne "dragalim" nonstop
7. Cina Romantica
8. Seara romantica
9. Sa adorm in bratele lui
10. inainte de culcare sa ne spunem : Te IUBESC
perfect day din perspectiva mea

| napolitaneee a răspuns:

Sa mergem la un picnic pe plaja, iar in loc de rogojina multe petale de trandafir

| tiaRa12 a răspuns:

Un film romantic la cinema