Întrebare recomandată | NuDauInfoPers a întrebat:


Cum pot infiinta o asociatie studenteasca(sunt student, anul 1 in Bucuresti)?
Ce acte trebuie, cum obtin certificare, fonduri.

Răspuns Câştigător
| RoCkKiD a răspuns:

Ai nevoie in primul rand de un avocat. Daca nu s-a schimbat legea stiam ca ai nevoie de 3 membri fondatori, un statut si ceva suma de bani (nu mai stiu cat e, vreo cateva sute de lei) care trebuie sa fie in cont pana vine hotararea judecatoreasca.

Dupa o sa ai nevoie sa platesti un contabil sa iti incheie anul dar merge platit la ora ca nu cred sa ai tu rulaj prea mare in primul an.

Acum, mai depinde si ce organizatie studenteasca vrei sa faci, pentru ca ele pot fi profesionale sau sindicale. Cele profesionale se focuseaza pe tot felul de activitati de dezvoltare si sustinere a studentiolr tinta iar cele sindicale se mai ocupa si cu reprezentarea lor in facultate/universitate.

Pentru obtinere de fonduri trebuie sa inveti sa scrii proiecte si sa apelezi diferite linii de finantare, cele mai accesibile vor fi la primarie.

sincer, fara experiente ai planuri mari dar cu putina munca o sa pui o piatra de temelie. Important o sa fie sa atragi membri care sa duca asociatia mai departe.

1 răspuns:
| zilog a răspuns:

Ma contactezi in privat si iti dau eu o contabila care se ocupa cu fonduri ne rambursabile care face ea actele dosarul
sa iti infinteze te costa putin cam 2000 lei
sa iti faca un dosar sa iei ceva fonduri te costa 10% din cat ei dar nu mai putin de 2500 euro dosarul munca mai multor oameni care isi aduc aportul ca sa iasa treaba buna