| Radu_Iulian_1992 a întrebat:


Mă numesc Radu Iulian Florin, am 25 de ani si imi doresc foarte mult să lucrez ca voluntar intr-un program umanitar, vreau o lume mai buna si pentru asta mă simt dator să fac ceva "daca iti doresti ceva trebuie să muncești pentru acel lucru", vreau sa fiu dedicat 100% programului si imi doresc ca voluntariatul meu 100% sa fie in tarile sărace din lume sunt dispus sa-mi dedic toată viața în ajustarea altor oameni pentru ca la rândul lor si eu ma ajuta pe mine prin satisfacție sufletească.

3 răspunsuri:
| Donsavas a răspuns:

România este trecuta pe lista tarilor cu venituri pe cap de locuitor ca fiind una din top 10 "cele mai sărace din Europa". Poți ajuta și oamenii de aici, esti cetățean roman și nu cred ca Iti poți ajuta lumea mai bine decât ai face o aici. Și tu vrei sa trăiești într o tara mai buna!

| Atotstiutorul a răspuns:

Eu o sa imi fac cate ceva prin casa si as avea nevoie de o persoana umanitara sa ma ajute sa car molozul afara, e pentru niste pisicute dragute, daca vrei sa cari sau ceva imi poti lasa un pm

| fatacarecusigurantanuteprivestecanddormi a răspuns:

Eu stiu de un caz care are nevoie mare de voluntari dar e aici in Romania. Este nevoie de voluntari in Bucuresti pentru intalarea unor aparate care transmit prin bluetooth informatii pe telefoanele persoanelor nevazatoare. Nu e prea mare dar totusi... e periculos pentru astfel de persoane in oras... masini, hoti, caini,,, ai inteles tu