anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva la un liceu din Bucuresti, termin clasa a 9-a, iar eu si o colega vrem ca vara asta sa facem voluntariat. Ne intelegem foarte bine cu copii si am vrea sa putem interactiona cu ei. Stiti cumva vreo fundatie potrivita?

15 răspunsuri:
| Danzell a răspuns:

Hmm incearca RomaniaCARP. Ei mai fac activitati cu copii de la un centru special.

| Tau_Rebelul_1990 a răspuns:

Incercati tara lui andrei..stiu ca au campani de voluntariat.

| InTheAir a răspuns:

Salvati Copiii. eu sunt de 2 ani acolo si daca chiar va plac copiii si sa lucrati cu ei, acolo-i locul vostru happy

| Nicoleta12345 a răspuns:

Salvati copiii :*!

| Alexandru1826 a răspuns:

Din ce oras sunteti?

| EuCosti a răspuns:

Salvati Copiii

| mara10dk a răspuns:

Nu sunt sigura dar cred ca ati putea face voluntariat si singure. daca aventi nevoie neaparata de un loc atunci
Prin intermediul Centrului de Voluntari, Organizaţia Salvaţi Copiii promovează participarea şi voluntariatul în rândul comunităţii şi oferă oportunităţi de implicare activă şi eficientă in a promova drepturile copilului si protectia copilului.


Voluntari participanţi în cadrul lansării www.evoluntar.ro februarie 2008, Clubul Ţăranului, Bucureşti

Centrul de Voluntari a fost înfiinţat în anul 2000 în cadrul proiectului „Tineri pentru copii" cu sprijinul financiar al Alianţei Internaţionale Salvaţi Copiii. Voluntarii sunt încurajaţi să-şi dezvolte propriile idei în proiecte coordonate de ei înşişi. Reprezentând un model pentru viitoarele generaţii, ei contribuie decisiv la promovarea solidarităţii prin alternativele de implicare în mediul social şi instituţional propuse. Centrul de Voluntari Salvaţi Copiii reprezintă iniţiativa persoanelor active şi implicate social în crearea unei lumi mai bune pentru toţi copiii.